The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 legepladsen om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 7:04 pm

Marcus kunne ikke lade være med at smile i kysset som nu var blevet til et tungekys, fordi han virkelig holdte af Mathew som faktisk kom helt bag på ham, fordi det ikke var noget han plejede. Han nød hans nussen i sit hår og førte sin hånd lidt længere op under hans bluse og nussede ham blidt imens. Marcus gav Mathew et blidt klem med sin anden arm og kyssede roligt med i tungekysset, imens han stadig legede med Mathews tunge.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 7:38 pm

Mathew mærkede sit hjerte banke hurtigere, han nød meget at kysse med Marcus og tænkte slet ikke på Jessica. han blev bare ved med at nusse ham i håret, og kunne godt lide at mærke hans hår mellem sine fingere. han lag stille den anden hånd på hans kind og nussede ham med sin tommelfinger, han legede bare videre og smilte
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 7:46 pm

Marcus elskede bare at kysse med Mathew, det var en følelse som var helt umulig at beskrive, fordi så dejlig var den. Men selvom han ikke ville stoppe kysset, så gjorde han det alligevel og lagde sin pande imod Mathews stadig med lukkede øjne og bed sig lidt i læben. "Det er en dejlig følelse" hviskede Marcus og smilte svagt, men åbnede ikke sine øjne endnu.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 7:59 pm

Mathew smilte lidt og blev ved med at nusse ham på kinden "ja det er skønt" hviskede han og åbnede langsomt sine øjne og så på ham, han lod sin hånd glide ned fra hans kind og ned på hans brystkasse "du er skøn at røre ved, slet ikke nået som en pige" hviskede han og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:04 pm

Marcus åbnede sine øjne og så smilende på Mathew, han tog sin ene hånd hen og tog lidt af hans pandehår og lod den så strejfe hans kind og bed sig også i læben, "hmm.. er det godt?" spurgte Marcus nysgerrigt og hentyede til det med at han var skøn at røre ved, men da Marcus ikke var kendt med følelser så skulle han som sagt lige vænne sig til alle disse udtryk som mennesker kunne finde på at sige eller vise.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:11 pm

Mathew nød at mærke hans fingere på sin krop, han slap sin læbe og smilte stort "det er ikke bare godt det er fantastisk" sagde han og begynde at rødme, han vende sit blik ned mod hans brystkasse. og smilte over den, han kunne godt liden og lod sit finger glide hen over den
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:23 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt da han synes at det var meget komisk at Mathew bedre kunne lide at røre ved ham, end en pige og regnede så derfor med at han også mente sin kæreste med. Han fik dog lyst til at drille ham lidt, " altså.. jeg kan godt tage min bluse af.. hvis det er" sagde Marcus og gav et kort fnis fra sig, da han prøvede at holde sit grin inde.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:31 pm

Mathew så på ham og lo lidt af det, han tog blidt fat i hans trøje og hev ned i den "ikke her, vil ikke havde andre ser dig og slet ikke med indre tøj" hviskede han og kyssede ham på næsen og smilte, han vende sit blik ned mod hans overkrop igen og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:35 pm

Marcus så kort ned med et grin da Mathew hev ned i hans trøje, men så derefter op på ham igen, "hmm.. okay" hviskede Marcus med et trak på den ene skulder og smilte svagt til ham. Han grinte dog lidt da Mathew kyssede ham på næsen og satte derefter sin ene hånd på hans lår og nussede roligt op af det.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:41 pm

Mathew så på ham og smilte "jeg vil havde dig for mig selv" hviskede han og vende sit blik ned mod hans hånd på sit lår, og kunne ikke lade være med at rødme. han lukkede sine øjne kort i inden han så på ham igen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:44 pm

Marcus sendte ham et skævt smil og nikkede kort, " jeg vil også kun være din" hviskede han og smilte skævt igen. Marcus nussede Mathew blidt videre op af låret og sørgede for at gøre sin nussen så blid og rolig som muligt. Han lukkede kort øjnene og smilte svagt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:51 pm

Mathew begynde at rødme helt vildt, han pressede sit hoved mod hans skulder for at han ikke skulle se det. han lod sine hænder glide ned til hans buksekant og holde fast i dem med sine fingere, han så ned på hans hånd og smilte lidt af den "det er mærkeligt du får mit hjerte til at banke hurtigere" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 8:56 pm

Marcus smilte svagt over det han sagde og lagde armene løst rundt om ham, da han mærkede at Mathew lagde sit hoved på sin skulder og han smilte lidt mere da han hørte hvad der blev sagt eller nærmere hvisket. Marcus lænede sig ned til hans øre, " måske.. er det fordi du føler at det er rigtigt det du gør? jeg kan ikke svare på det, men jeg tror ikke kun at det er på grund af mig" hviskede han roligt og kyssede derefter Mathew ømt på øret, men lod sin mund blive ved hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:02 pm

Mathew lag sine arme tæt om ham, og nød at mærke hans krop mod sin "måske er det, det rigtige det her.. det ved jeg ikke det har kun du svar på" hviskede han og lyttede til at hans vejrtrækninger, han nød lyden og lukkede sine øjne svagt i "hvad kan det ellers være ?" spurgte han om og trykkede sig tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:08 pm

Marcus tænkte grundigt over hvad han skulle svare, så det ikke kom til at lyde forkert, da det ikke var hans speciale at tale om sådan et emne, men han prøvede så god han kunne. "Måske.. men jeg ved ikke hvad det er, jeg ved bare at jeg holder for meget af dig, til at kunne give slip nu" hviskede Marcus igen imod Mathews øre og gjorde sit greb om ham lidt tættere og trak vejret roligt ud af næsen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:13 pm

Mathew lyttede på hvad han sagde og smilte svagt "måske går vi også for hurtigt frem" sagde han og bed sig i læben, han fjernede sine arme om ham og tog hans arme væk fra sig. han træk sig stille til og træk sine ben op til sig, han lag sine arme om sine ben og så bare på ham. han bed sig lidt hårdere i læben og lod sit pandehår falde ned foran øjnene på sig
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:19 pm

Marcus så tænkende på Mathew og sukkede så derefter svagt, han tog sin hånd hen og skilte hans læber med sin tommelfinger så han ikke længere kunne bide hårdt i den, da Marcus ikke rigtig kunne lide han gjorde det. Derefter lod han sine fingrespidser strejfe Mathews kind og rejste sig derefter, " jeg ved det ikke... Mathew" sagde Marcus stille, derefter vendte han sig væk fra ham og begyndte roligt at gå imens han lod sine hænder glide ned i lommerne.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:23 pm

Mathew lukkede sine øjne i da han mærkede hans finger på sin læbe, han gav et lille suk fra sig "det ved jeg heller ikke" hviskede han, han åbnede sine øjne hurtigt da han kørte Marcus sko. han rejste sig hurtigt op og løb efter ham, han lag hurtigt sine arme om livet på ham "ikke gå fra mig" hviskede han og kyssede ham i nakken
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:29 pm

Marcus stoppede ikke med at gå selvom han kunne høre at Mathew tydeligt kom løbende hen imod ham, men han stoppede dog op da han lagde sine arme omkring livet på ham og Marcus bed sig svagt i læben da han mærkede kysset i nakken. Han vendte hovedet halvt mod Mathew og smilte svagt, " jeg har endelig ikke bemærket at du var højere end mig" sagde han for at lette stemningen lidt og holdte det svage smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:32 pm

Mathew lukkede sine øjne kort i og så på ham og rystede på hovedet, han hævede det ene øjebryn og gav et suk fra sig "men det er jeg" hviskede han og lag sine arme tætter om ham, han kyssede ham i håret og tog en dyb indånding af ham "ikke gå fra mig" gentog han og så på ham med et trist blik
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:46 pm

Marcus vendte blikket væk fra ham igen og bed sig tænkende i læben, hans krop ville gå, men det hjerte som stadig bankede inde i hans bryst ville gerne blive og han havde det mærkeligt med at skulle vælge mellem det, men det blev han jo nød det. Marcus tog sine hænder op fra lommen og lagde dem på Mathews arme og gav et svagt suk fra sig, " jeg går ikk" hviskede han stille, men tog ikke blikket på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:53 pm

Mathew bed sig i læben da han hørte hans suk, han mærkede et stik i sit hjerne. han fjernede stille sine arme fra ham, han vende sit blik ned mod jorden "bare gå hvis du vil" hviskede han, han vende sig om og gik stille hen og satte sig på en gynge. han skubbede sig igang med benene, og fjernede ikke blikket fra jorden
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 9:57 pm

Marcus vendte sig om og så efter Mathew da han mærkede at han gik sin vej igen. Han bevægede sig derefter hen til ham og tog fat i gyngens kæder og stoppede gyngen da den var henne imod sig. Marcus lagde sin mund ved hans øre og hviskede, " du gør mig forvirret, det ene øjeblik vil du have at jeg bliver det næste.. ønsker du det modsatte", Marcus sukkede svagt og tænkte lidt inden han fortsatte, " værd sød at bestemme dig, jeg kan ikke holde til at skulle vælge" hviskede han stadig imod Mathews øre og kyssede ham derefter blidt på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:04 pm

Mathew blev bare siddende, han slap sin læbe hurtigt og fik et chok da gyngen blev stoppet. han lukkede sine øjne i og nød at høre Marcus stemme i sit hår, han tog hårdere fat i kæden så hans hænder blev lidt hvide og røde i det "jeg vil gerne havde du bliver, men du sukkede det betyder at du gør nået du ikke vil, så hvis du vil gå så må du godt det" hviskede han og prøvede at holde tåre tilbage som bare ville ud, han lukkede sine øjne hårdere i og blev bare siddende helt stille
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:09 pm

Først viste Marcus ikke rigtig hvad han skulle sige, han plejede nu også at sukke når der var noget han ikke kunne finde ud af eller hvis han ikke viste hvad han skulle gøre. Marcus lagde derefter sine hænder på Mathews skuldre og nussede dem blidt, " Mathew.. jeg vil gerne blive, jeg sukkede bare over at jeg modsagde det min krop ville, men mit hjerte sagde noget andet" hviskede Marcus igen ind i øret på ham og bed sig i læben igen. Marcus græd næsten aldrig, eller det vil sige meget sjældent for han havde aldrig haft noget han kunne græde over som sådan, han kunne nok ikke se på Mathew at han holdte sine tårer tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





legepladsen om aftenen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
legepladsen om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Fuxin by om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: legepladsen-
Gå til: