The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 legepladsen om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:02 pm

Marcus smilte skævt og fik en ret lumsk ide. Han gik roligt over til Mathew, men istedet for at sætte sig ved siden af ham, valgte han at stille sig foran Mathew og lænede sig roligt ned til ham, så han stod med sin ryg bukket. Marcus lagde sine hænder på værd sin side af ham, så han støttede sig på sofaens ryg og sendte Mathew et skævt smil igen, " nej tak, jeg klarer mig" hviskede Marcus tæt på hans ansigt og havde et drilsk udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:08 pm

Mathew vende sit blik op mod ham, han lag stille en hånd på hans kind "okay" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på munden "hvorfor kigger du sådan på mig ?" spurgte han om og så sig omkring og bed sig i læben, og tog stille sin hånd til sig og så bare op på ham og viste ikke hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:11 pm

Marcus trak lidt på den ene skulder og kunne ikke lade være med at grine lidt over det, " hvordan kigger, jeg nyder bare synet af sådan en smuk person som dig" svarede han og smilte venligt til Mathew. Marcus lænede sig ned og kyssede ham ømt men også blidt på halsen og støttede stadig sine hænder på ryglænet.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:18 pm

Mathew så op på ham og smilte, han strakte sin hals da han mærkede hans læber mod den. han tog fat i hans trøje og bed sig i læben "mmrh Marcus" hviskede han og nød kyssene meget, han begynde at trække vejret lidt tungere og smilte samtidigt
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:20 pm

Marcus smilte svagt imens han kyssede MAthew ømt på halsen og fik lyst til at grine over at han tog fat i hans trøje med lod dog være. "hvad... er... der... min... egen?" spurgte Marus mellem sine kys på hans hals og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:25 pm

Mathew smilte lidt og lod sin ene hånd glide op under hans trøje, han nød at mærke hans overkrop mod sine fingere "du er fantastisk" hviskede han og syntes det 100%, han strakte sin hals lidt mere selv om han ikke kunne "jeg vil være din" hviskede han, han prøvede at trække ham tætter på. selv om det var svært da han jo stod op
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:31 pm

Marcus nød at mærke hans hånd inde under sin trøje og smilte svagt imens han stadig kyssede Mathew ømt på halsen. Han trak lidt på den ene skulder, " det kan der være delte meninger om" drillede Marcus og klukkede lidt. Han satte derefter sit ene knæ på sofaen ved siden af Mathew så han kom tættere på ham og lod sin ene hånd glide ned på Mathews kind og nussede den blidt. "Jeg vil også kun have dig for mig selv" hviskede Marcus og kyssede ham på halsen igen. Marcus satte sig op på Mathews skød med hver sit ben på begge sider af ham og nød ham rigtig meget lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:38 pm

Mathew nød hans kys meget
"så bliv min efter jeg kommer hjem fra Berlin" hviskede han
han lag stille sin anden hånd på hans lår da han satte sig op i sit skød, han bevægede sine tommelfinger lidt og lod sin anden hånd glide helt op på hans brystkasse. han bed sig lidt i læben og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:43 pm

Marcus nikkede kort og slikkede en enkelt gang på hans hals inden han kyssede den ømt igen.
Han smilte svagt og blev rigtig glad over det, " du er min ligeså snart du stiger af flyvet når du kommer hjem" hviskede Marcus og kunne ikke lade være med at grine svagt. Han nød meget at Mathew nussede ham på låret og slikkede ham igen lidt på halsen, " må jeg ikke se din overkrop?" spurgte Marcus drillende og lagde sin anden hånd på Mathews bryst og nussede ham blidt videre med den anden hånd på hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:51 pm

Mathew smilte over det han sagde og blev meget lykkelig "så vil jeg hurtigt afsted og hjem igen" hviskede han, han vende stille sit blik ned på sin overkrop og tænkte lidt over det, han tog stille sine hænder til sig og tog fat i sin trøje "den er ikke nået særligt" hviskede han og træk stille sin trøje af, så han viste sin muskuløse overkrop frem. han lag stille sin trøje ved siden af sig mens han stadig holde fast i den, han så ned af sig selv og rødmede meget
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 5:55 pm

Marcus nikkede smilende men sagde ikke noget til det, han var bare glad for at Mathew også virkede som om at han ville have ham når han kom hjem og det gjorde Marcus for første gang lidt blød i knæene.
Marcus fjernede sit hoved fra hans hals da han hev sin trøje af og smilte svagt ved synet af Mathews overkrop, han lod sin hænder glide lide ned af den og kyssede ham så derefter ømt på hans ene byst, " ikke noget særlig.. jeg kan ikke få nok af at se din overkrop lige nu, den er dejlig" hviskede Marcus smilende imod hans bryst og kyssede det ømt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 6:03 pm

Mathew så på ham og bed sig i læben og træk vejret meget tungt "det er jo bare en overkrop" hviskede han og lag en hånd i hans hår, han tog hårdt fat i sin trøje og nød det meget "jeg elsker dig" hviskede han og pustede sin brystkasse lidt op, så kan ikke skulle bøje sig så meget
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 12:15 pm

Marcus rystede lidt på hovedet og smilte svagt imens han kyssede hans bryst ømt igen, " det er ikke bare en overkrop for mig, den er med til at gøre dig smuk Mathew" hviskede han og smilte svagt igen. Men han tog dog sit ansigt væk da han hørte hvad Mathew sagde, først blev han overrasket men så kom han op til hans ansigt igen og kyssede ham hurtigt men ømt på munden, " jeg elsker også dig" hviskede Marcus og smilte skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 1:13 pm

Mathew smilte svagt "så er det godt at den sidder på mig" hviskede han, han lukkede sine øjne i og kyssede ham tilbage og begynde at rødme svagt "det skal du jo sige" drillede han og blev ved med at nusse ham i håret, han holde stadig hårdt fat i sin trøje og åbnede sine øjne langsomt og så på Marcus
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 8:02 pm

Marcus kunne ikke lade være medat klukke lidt og nikkede svagt, " ja det er jeg også meget glad for" hviskede han og lukkede kort øjnene da han mærkede at Mathew kyssede ham tilbage. Han så hans rødmen og smilte bare over det, " nej skal jeg ikke, men nu gør jeg det" drillede Marcus og pustede kort Mathew i pandehåret. Han vendte blikket ned på hans trøje og bed sig diskret i læben, men tog så sin ene hånd ned og lagde den på hans, "bare slap af søde" hviskede Marcus og så på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 10:29 pm

Mathew smilte og vende sit blik ned mod sin hånd, da han mærkede hans på den og slap taget i sin trøje. han flettede stille sine fingere sammen med hans, inden han så op på ham igen "det er svært at slappe af, når du gør et eller andet ved min krop, der gør at den få lyst til dig helt vildt meget" hviskede han og begynde at rødme af det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 10:36 pm

Marcus lod ham flette sine fingre ind i hans og flettede også sine ind i Mathews, han kunne ikke lade være med at smile over det han sagde og at han rødmede over det, " hmm... hvorfor tager du mig så ikke, hvis din krop har så meget lyst til mig?" drillede Marcus smilende og rykkede sig lidt tættere på Mathew.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 10:46 pm

Mathew så på ham og lag sit hoved tilbage "fordi jeg mener at sex ikke er alt" sagde han og træk på skulderne, han begynde at kysse ham ømt på munden. men han slap den hurtigt igen og så på ham "ellers er jeg bare den type der ikke vil være min kæreste helt utro" sagde han og lukkede sine øjne i og lukkede sine øjne hårdt i, og gav et suk fra sig "jeg elsker dig så meget, jeg kan næsten ikke holde det ud" sagde han
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 10:53 pm

Marcus smilte svagt over det han sagde og gav et lille nik fra sig med hovedet og rykkede sig lidt tilbage igen, " ja det.. det har du ret i" sagde han og holdte sit svage smil. Men det forsvandt dog da Mathew snakkede om sin kæreste igen, " det gør heller ikke noget, jeg har nu heller ikke så meget forstand på det, men ud fra det jeg har set så.. kan det nogle gange være svært hvis man har mistet sine følelser for den anden" svarede Marcus tænkende og bed sig i læben. Han så tænkende på Mathew og kunne ikke lade være med at smile lidt, " jeg elsker også dig rigtig meget, jeg forstår heller ikke hvordan jeg kan være så rolig, når min krop også har lyst til dig" sagde han og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 11:00 pm

Mathew så på ham og så sig derefter omkring
"vil du havde nået at drikke ?" spurgte han om
da han gerne ville lave nået for at slappe af i sin krop, han slap hans hånd og tog sin hånd til sig. han tog fat i hans trøje og træk den af ham, han så på hans overkrop og bed sig lidt i læben over synet
"jeg kan ikke holde det ud" hviskede han
og kunne mærke hvordan hans lem dunkede
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 11:07 pm

Marcus rystede lidt på hovedet og smilte svagt for sig selv, " nej tak, jeg behøver ikke andet end dig lige nu" svarede han også for at drille Mathew lidt og fortsatte med at smile svagt.
Men smilet forsvandt dog da Marcus fik hevet sin trøje af, af Mathew og han bed sig lidt i læben da han ikke var vant til at vise sin overkrop frem til folk, men alligevel var han dog rolig og smilte svagt bagefter.
Marcus lænede sig ned og begyndte at kysse Mathew ømt fra brystet af og op mod hans hals, " det... gør... ikke... noget" hviskede han mellem sine kys og lagde hænderne på Mathews skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 11:25 pm

Mathew nød hans kys og lad hans trøje oven på sin, han lod sine hænder glide hen og åbne hans bukser "er dette det rigtige at gøre hvis det er dig jeg elsker ?" hviskede han og bed sig i læben og lukkede sine øjne i og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 11:29 pm

Marcus trak verjet roligt mellem sine kys og lod ham bare åbne sine bukser, han stoppede dog sine kys da han hørte hvad Mathew sagde og løftede hovedet for at så ordentligt på ham og trak lidt på den ene skulder, " det ved jeg ikke Mathew.. det er dit valg" hviskede Marcus tæt på hans læber og lod også selv sine hænder glide ned til hans bukser og åbnede dem roligt og bagefter lod hans sine fingrespidser glide blidt over Mathews skridt inden de kom op på hans bryst igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 11:37 pm

Mathew så fra ham og ned på hans fingere "måske ville det være bedst at vi ventede, så ville hun nok ikke blive helt så sur.. men jeg har jo sådan en stor lyst til dig, at røre ved din perfekt krop, mærke dig tæt på mig" sagde og lukkede sine øjne i, han begynde at kysse ham vådt og vildt på munden
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitimeSøn Feb 14, 2010 11:41 pm

Marcus nikkede, men han nåede ikke at svare før han mærkede Mathews læber imod hans og han lagde sin ene hånd bag Mathews nakke og begyndte at nusse ham blidt. Marcus kyssede ham vådt og vildt tilbage og rykkede sig tæt på ham igen, så deres brystkasser begyndte at strejfe hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





legepladsen om aftenen - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
legepladsen om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Fuxin by om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: legepladsen-
Gå til: