The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 legepladsen om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 11:52 am

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt, og smilte derefter skævt ned til ham og tænkte lidt, " nårh... hvor meget tændte jeg dig så?" spurgte han nysgerrigt og så tænkende ned på Mathew og begyndte at smile igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 2:07 pm

Mathew så op på ham og kunne ikke lade være med at smile
"du tænder mig alt alt for meget" hviskede han
og fugtede sine læber lidt, han træk vejret tungt og havde vildt meget lyst til ham
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 2:29 pm

Marcus lagde hovedet lidt på skrå og smilte skævt, " er det så godt eller dårligt?" drillede han spørgene og kyssede Mathew en enkelt gang på kinden og smilte skævt igen. Marcus lod sin hånd glide over hans skridt igen og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 2:41 pm

Mathew så på ham og smilte stort "det er da bedre end hvis du slet ikke tænde mig" hviskede han og gav et gisp fra sig da han mærkede hans hånd, han bevægede sine tommelfingere lidt på hans brystkasse og smilte over det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 2:48 pm

Marcus trak lidt på den ene skulder og smilte skævt over det, " ja det kan du jo have ret i" hviskede han og lænede sig ned og kyssede Mathew ømt på skulderen og kunne godt lide at mærke hans hænder på sin brystkasse og kyssede ham igen ømt på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 2:54 pm

Mathew så på ham og smilte stort "jeg har altid ret skat" hviskede han og kunne ikke få sine øjne fra ham, han kyssede ham stille på kinden "har lyst til dig, vil havde mig tæt på mig" hviskede han og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 2:58 pm

Marcus kom til at grine lidt imod hans skulder og smilte over at blive kysset på kinden, " hmm.. du tænder mig meget, når du kalder mig skat" hviskede han imod Mathews øre og grinte lidt. Men derefter tog Marcus fat i hans buksekant igen og kom op til hans ansigt, " så lad mig tage dig skat" hviskede han imod Mathews læber og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 3:14 pm

Mathew så på ham og nød hans ord "skat" gentog han et par gange og lag en hånd på hans kind, han kyssede ham ømt på munden og smilte "mmrh" sagde han og lag sine hænder om på hans ryg, han bed ham blidt i læben og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 3:27 pm

Marcus smilte skævt og kyssede ham ømt igen da han mærkede at deres læber mødtes igen. Han kunne dog ikke lade være med at grine lidt da Mathew bed ham blidt i læben og lagde hovedet svagt på skrå, " du er vist et rigtigt bide dyr skat" sagde Marcus og kom til at grine lidt igen. Men derefter hev han Mathews bukser helt ned, så han kun lå i boksershort og han lod sin hånd glide over hans skridt igen, imens han havde et drilsk udtryk rettet på Mathew.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 3:33 pm

Mathew smilte til ham og slap stille hans læbe "du smager jo så godt" drillede han og så ned efter sine bukser, og nikkede lidt inden han vende blikket op mod ham igen. han lod sin ene hånd glide op i hans hår og nusse ham lidt "man må ikke bare hive bukserne af folk på den måde skat" sagde han og lo lidt af det, han lod sin hånd glide fra hans hår og ned på hans kind. han bevægede sin tommelfinger lidt på hans læber og bed sig selv lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 3:40 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt af det og strøg blidt sine fingrespidser over Mathew kind og kyssede ham kort på munden, " hmm.. du smager meget bedre" drillede Marcus igen og slikkede lidt på sine læber. Han nød Mathews nussen i sit hår og smilte skævt, " undskyld skat, men dine bukser forhindre mig i at nyde dig" grinte Marcus og smilte blidt. Han kyssede ømt Mathew tommelfinger da han mærkede den på sine læber og smilte derefter svagt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeTirs Feb 16, 2010 4:03 pm

Mathew rystede stille på hovedet
"jeg smager da ikke godt" sagde han
og bed sig blidt i læben og tænkte lidt over det, og kyssede ham blidt på næsen og så ned af sig selv. han rykkede sit hoved hen til hans øre og smilte lidt videre
"så tag dem af" hviskede han
og kyssede ham på øret og bed derefter i den
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 11:42 pm

Marcus nikkede lidt til det Mathew sagde og smilte svagt, " jo du gør, endna rigtig meget" sagde han og holdte det svagt smil på sine læber. Han smilte svagt over at blive kysset på næsen og fulgte Mathew kort med øjnene, "okay..." sagde Marcus lidt tøvende til det han sagde og tog derefter fat i kanten at Mathwa boxershorts. Han begyndte ligeså stille at trække ned i dem og trak vejret langsomt imens.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 6:07 pm

Mathew slikkede en enkel gang på sin hånd og syntes ikke selv at han smagte godt "du må havde slået hovedet" sagde han drillende og bed sig i læben da han så hvad han gjorde, han rødmede svagt af det og løftede sin røv lidt så det var bedre at få dem af. han lag sine hænder i hans hår og nussede det blidt, og syntes det følte sjovt at det ikke var helt vildt langt hår der strøj mellem sine fingere "du tog mit hjerte med et eneste blik" hviskede han og mente det af hele sit hjerte, han kunne godt mærke første gang han så Marcus at han blev helt vildt forelsket i ham. han viste også at han ikke havde lyst til at dele ham med nogen, og syntes at han var nået helt særligt
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Sponsoreret inhold





legepladsen om aftenen - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
legepladsen om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Fuxin by om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: legepladsen-
Gå til: