The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 legepladsen om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:07 pm

Dato : irl
Årstid : irl
Dag : irl
Vejr : stjerneklart
Sted : legepladsen
Tid : 19:00
Omgivelser : nogle få mennesker
Tøj : se profil billede

Mathew kom gående ud af en butik han så sig omkring, og havde ikke lyst til at tage hjem igen. han gav et suk fra sig og lag sine hænder ned i sine lommer og begynde at gå, han viste ikke hvor han ville gå hen. han ville bare væk og være for sig selv, han så ned på sine fødder mens de første ham ned til legepladsen. han så sig op og smilte lidt over legepladsen *skønt* tænkte han og gik over og satte sig på gynge og skubbede sig igang, han lukkede sine øjne i og lod sig bare svinge frem og tilbage
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:15 pm

Marcus sad oppe i et af træerne på legepladsen og havde sine høretelefoner i ørene, han sad og hørte Slipknot da det var et af de bands der havde en ordentlig gang guitar og trommer. Det kunne han godt lide og smilte lidt da det næsten kun var det han havde på den, men han havde skam også lidt HIM, Linkin Park, Three Days Grace og Breaking Benjami. Marcus vippede lidt med hovedet i takt til musikken, men han havde ikke opdaget at han ikke var alene på legepladsen mere.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:25 pm

Mathew så sig omkring da han hørte nået lav musik, han så sig omkring og fik øje på en dreng i træet. han fik et chok og fald bagover på gyngen, han så over mod drengen og begynde at grine for sig selv. han lag sine hænder på sin mave og vende sit blik op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:29 pm

Marcus hørte gennem sin musik en lav latter og han slukkede for sin musik og lagde derefter sin Ipod ned i lommen igen. Han sprang ned fra træet og så sig omkring, men hans blik endte ved legepladsen da han så en dreng ligge nede på jorden og han bevægede sig roligt over til ham, " hey.. er du kommet noget til?" spurgte Marcus roligt men nysgerrigt og hentydede til da han åbenbart var faldet.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:42 pm

Mathew så over mod drengen og grinte lidt og nikkede "jeg er okay, tror jeg nok, men du skulle ikke sidde oppe i træer og forskrakke folk på den måde" sagde han og satte sig langsomt op og grinte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:45 pm

Marcus rynkede panden lidt og rystede lidt på hovedet. Han lod sine hænder glide ned i lommerne og kunne ikke selv lade være med at grine lidt, " jeg tror du har fået det forkert anlagt, hvis jeg forskrækkede dig så havde jeg været hernede da du faldt, men det var jeg ikke så.." sagde Marcus med et trak på den ene skulder og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:48 pm

Mathew grinte lidt og hævede det ene øjebryn "nej jeg blev jo stadig bange" sagde han og rejste sig op og børstede sit tøj af og så over på ham, han rakte sig hånd mod ham og smilte "jeg hedder Mathew" sagde han og lukkede sine øjne kort i og grinte lidt over det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:54 pm

Marcus gad ikke diskutere det, da det sikkert bare endte med at han blev sur, da dæmoner jo havde et stort tempermant, han himlede bare lidt med øjnene og smilte svagt. Marcus tog sin ene hånd op af lommen og tog blidt imod hans hånd, " jeg hedder Marcus" præsenterede han sig og gav endnu engang hans hånd et blidt klem.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:58 pm

Mathew smilte lidt da han mærkede hans hånd i sin "flot navn" sagde han og tog sin hånd til sig igen og lag den ned i lommen, han betragtede ham lidt og smilte lidt over det "hvad hørte du ?" spurgte han om og kunne jo ikke rigtigt høre det, han gik lidt tætter på ham og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:03 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine af hans komplimant og kørte hånden gennem håret, " tak, men alle dem som starter med M har et flot navn" sagde han og smilte skævt og hentydede også til at Mathew havde et flot navn. Marcus tog sig ikke af at han kom tættere på, men stod bare helt stille, "hmm.. jeg hørte Slipknot" svarede han og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:09 pm

Mathew lo lidt og fik lidt røde kinder "selv tak" sagde han og så lidt op og ned af ham, han nikkede og lo lidt "ødelagte jeg det for dig ?" spurgte han om og hentydet til at han jo fik ham stoppet i at høre musik, han træk lidt på skulderne og viste ikke hvad han skulle gøre eller sige
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:12 pm

Marcus lod godt mærke til at han blev lidt rød i kinderne og kunne ikke lade være med at smile lidt over det. Dæmoner kunne skam også blive røde, men gjorde det ikke så tit, Marcus rystede derefter på hovedet og smilte svagt, " nej.. nej, jeg kan altid høre det en anden gang" svarede Marcus med et skuldertræk og kørte en hånd gennem håret igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:27 pm

Mathew lyttede på ham og smilte og nikkede "det bestemmer du selv" sagde han og så sig lidt omkring "hvad laver du ? altså går du i skole eller ?" spurgte han om da han jo heller ikke viste hvor gammel han var
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:30 pm

Marcus rystede kort på hovedet og tænkte sig lidt om, "nej altså man går jo som regl ud af skolen når man er omkring de 16 til 17 år, jeg er 19 så jeg går ikke i skole mere, men arbejder som medhjælper i en tattoo butik inde i byen" svarede han og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:35 pm

Mathew nikkede og grinte "så er du jo lige så gammel som mig" han nikkede langsomt og lo lidt af det "er det et godt sted ?" spurgte han om og lag sine hænder godt ned i sine lommer og så bare over på ham "jeg ejer en" sagde han og træk lidt på skulderne
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:45 pm

Marcus smilte svagt og tænkte lidt, " sjovt sammentraf endelig, altså at vi er lige gamle" forklarede han og grinte lidt over det han faktisk stod og sagde. Marcus trak derefter lidt på den ene skulder og bed sig diskret i læben, " den har sine gode og dårlige dage, men ellers er den okay" svarede han og smilte skævt. Marcus tog sin hånd op og kørte den gennem sit hår igen, " fedt! så må du tjene en del" sagde han overrasket og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:50 pm

Mathew lyttede på hvad han sagde og nikkede "ja jeg tjener vel godt nok, det er nogle gange skønt at arbejde alene" sagde han og betragtede ham lidt "du kunne jo komme forbi en dag også kunne jeg se hvor dog du er" sagde han og tog en parpier op af sin lomme og rakte det hen til ham, der stod hvor hans butik lå og det hele
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:53 pm

Marcus nikkede og smilte svagt til ham, men tog roligt imod papiret da han rakte det til ham og læste lidt af det og folede det så sammen og lagde det ned i lommen, " helt fint med mig, det skal jeg tænke over" sagde Marcus og smilte skævt til ham og kørte lidt af sit hår tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 7:56 pm

Mathew smilte til ham og nikkede "du er alligevel altid velkommen" sagde han og smilte svagt til ham, han lukkede sine øjne kort i og grinte lidt "hvis du bare har brug for en at snakke med eller nået" sagde han og lag sine hænder bedre i sine lommer
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:02 pm

Marcus nikkede igen og smilte svagt, han havde godt hørt om menneskernes gæstfrihed og venlige sind, men selvom han havde været ude for det mange gange, så skulle han stadig vænne dig til det, " mange tak" svarede Marcus og smilte svagt til ham igen.

//Skal lige spise ^^//
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:11 pm

Mathew smilte til ham nikkede "det er så lidt" sagdehan og grinte lidt og gik tilbage og satte sig på en gynge
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:06 pm

Marcus fulgte ham lidt med blikket, men gik så hen og tog fat i den anden gynge og gik op på den da han ikke gad sidde ned som man gjorde da man var lille. Han begyndte lidt at svinge med gyngen og begav sig til at nynne lidt for sig selv, da han ikke lige kunne finde på noget at sige lige nu som skulle være interesant.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:12 pm

Mathew så op på ham og viste ikke hvad han skulle sige "har du en kæreste ?" spurgte han om og klappede hurtigt en hånd på sin mund, da han mere ville havde tænkt det end at sige det. han så op på ham med nogle kærlige øjne og håbede på at han ikke havde hørt det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:15 pm

Marcus så lidt overrasket på Mathew da han skam godt havde nået at høre det og rystede bare lidt på hovedet, " nej, har aldrig været forelsket" svarede han roligt og vendte blikket frem igen. Kærlighed var ikke særlig nemt for Marcus, da der skulle meget til før han følte sig rigtig elsket, godt nok viste han hvad han ville tænde på og ikke tænde på, men at finde kærligheden var svært for ham.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:23 pm

Mathew så op på ham og nikkede "hvorfor dog ikke ?" spurgte han om og begynde at rødme da han ville helst havde holdt sine tanker for sig selv, selv om det jo var svært når han nogle gange sagde sine tanker højt "du ser jo fantastisk ud alle på jo falde for dig" sagde han og slog sig selv i hovedet med en flad hånd
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Sponsoreret inhold





legepladsen om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
legepladsen om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Fuxin by om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: legepladsen-
Gå til: