The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fuxin by om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:24 am

Dato : irl
Årstid : irl
Dag : irl
Vejr : stjerneklart
Sted : Fuxin by
Tid : 21:00
Omgivelser : nogle få mennesker
Tøj : se profil billede

Mathew kom gående ud af en butik med en pose i hånden, han havde lige været inde og købe nået at drikke og var nu på vej ned til sin butik. han så sig omkring på de få mennesker som var der, og de kiggede underligt på ham da han jo ikke så ud som de gjorde. han så ned af sig selv og træk på skulderne da han var ligeglad med hvad folk tænkte om ham, han træk sin ene hånd ned i sin lomme for at varme den og for at søge efter sin nøgle. han hår hang ned foran hans øjne så man kunne ikke se dem, men han kunne se ud på alt omkring sig. hans sko sagde små lyde når han gik på gaden, han smilte lidt da der var så stille og han havde fået en sang på hjernen. han gjorde alt for ikke at synge, da han syntes det var lidt pinligt
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:35 am

Aubrey gik ned af den selv samme gade, blot lidt længere nede end mennesket. Hun var iført en let jakke udover en t-shirt og et par slidte jeans. Hendes hår var sat op i en hestehale, og halen var trukket tilbage som altid når hun var blandt mennesker. Hun havde lige fået fri fra arbejde, og var nu på vej hjem.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:38 am

Mathew gik videre og stoppede uden foran sin butik, han satte posen ved døren og fumlede lidt videre med at få nøglen op *lort nøgle* tænkte han da han havde en masse andre ting ned i lommen, han rodet sig i håret med den anden hånd og var blevet lidt sur over at han ikke kunne finde nøglen. han gav et højt "arh" ud når han hev nøglen op , men vende blikket ned mod gaden når en masse andre ting fald ud. han gav et suk fra sig og begynde at samle tingene op
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:49 am

Aubrey vendte sig om per refleks da det høje udbrud kom. Hun smilede svagt og gik de få skridt tilbage mod mennesket. "Brug for hjælp?" spurgte hun venligt, og satte sig på hug for at hjælpe ham med at samle de andre ting op. Det kunne måske virke lidt over-venligt, men det var simpelthen sådan hun var.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:52 am

Mathew fik et lille chok da der pludselig sad en pige foran hende, han fald ned på røven og nikkede "hvis du gerne vil hjælpe" hviskede han og var ikke den bedste til at snakke med piger, udover når det galt hans arbejde. han satte sig på hug igen og begynde at samle tingene op igen "tak" sagde han og rejste sig op og lag tingene ned i sine lommer igen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 1:00 am

Aubrey smilede svagt da han faldt, og samlede de sidste ting op. "Så lidt." svarede hun venligt på hans tak, og rakte ham tingene. "Hvad hedder du?" spurgte hun så med en let nysgerrighed at spore i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 1:02 am

Mathew tog tingene og lag også dem ned i lommen og smilte venligt til hende "jeg hedder Mathew" sagde han og tog sin nøgle og gik hen og tog sin pose og begynde at låse døren op "hvad hedder du ?" spurgte han om og vende stille sit blik mod hende, han lag nøglen tilbage i lommen og åbnede døren. han så skiftevist på hende og ind i sin butik "vil du med ind ?" spurgte han om og træk let på skulderne
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 1:10 am

"Gerne" nikkede hun med det altid klædelige smil på læberne. "Jeg hedder Aubrey. Hyggeligt at møde dig Mathew" sagde hun derefter, og nikkede svagt til hilsen.

//Må logge nu. Skrives//
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 1:14 am

Mathew smilte lidt til hende og nikkede "du har et flot navn" sagde han og holde døren for hende og tog sin pose bedre i hånden, inden han langsomt gik ind i butikken. han gik om bag i og tænde for lyset, han gik derefter hen til disken og satte sig på stolen og tog sin pose frem. han træk en cola frem og åbnede den og drak lidt af den, han satte den under disken og gik hen til sit tegnebord "hvad laver en pige som dig endelig ?" spurgte han om og tegnede lidt på en tattoo til en kunde
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:11 am

Aubrey så sig om i butikken, og skævede kort til ham da han snakkede. "Jeg er retmedicinsk tekniker." svarede hun med et svagt smil, da hun elskede sit arbejde. "Og du er tatovør? Sejt." tilføjede hun mest som en konklution. Hun synes faktisk at det var sejt det med menneskenes tatoveringer, men kunne aldrig drømme om at få en selv.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 12:30 pm

Mathew lyttede på hvad hun sagde og nikkede "er det et sjovt arbejde ?" spurgte han om da han ikke viste hvad man gjorde i sådan et arbejde, han træk let på skulderne og tog sin tegning og gik over til hende "flot ?" spurgte han om og viste hende den og så stille op på hende med et smile på læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:46 pm

Aubrey nikkede lidt til hans spørgsmål om hendes arbejde, og så ned på tegningen. "Meget." sagde hun og smilede svagt, men imponeret. Så løftede hun blikket til hans ansigt, og smilede til ham. "Du er en god tegner." roste hun med et smil i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:49 pm

Mathew nikkede og smilte til hende "jeg takker" sagde han og gik over til sit tegnebord og lag den, han gik stille over til hende igen og betragtede hende lidt "har du nogle" spurgte han om og prøvede at se op ham kunne finde nogle
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:55 pm

"Nej, det har jeg ikke" svarede hun, og rystede lidt på hovedet af den blotte tanke. Hun så ned på sin blå hånd, der jo for mennesket ville være cirka samme farve som hans. Hun ville ikke have ødelagt sin hud med sådanne dekorationer, da der jo var naturlige mønstre i den.. Nej hun foretrak nu at holde det på et naturligt plan.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:03 pm

Mathew nikkede langsomt "når okay" sagde han og træk på skulderne og lag sine arme over kors "hvorfor endelig ikke ?" spurgte han om og så op og ned af hende, da han godt kunne lide kunst på piger. han gik stille hen og kastede sig ned i sofa'en som stod i hjørnet ved døren
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:09 pm

"Jeg er nok bare en kylling. Jeg er bange for at det skal gøre ondt." svarede hun med et let, indrømmende smil. Det var sådan set en lodret løgn, men hun kunne jo ligesom ikke så godt fortælle ham den egentlige grund. Hun gik hen og satte sig i sofaen ved siden af ham, og så lidt ud i lokalet. "Har du nogen?" spurgte hun så for at lede samtalen lidt væk fra sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:24 pm

Mathew nikkede og grinte lidt over sig, han tog stille sin hættetrøje af og viste sine arme der var fuld med tattoo's "ja" svarede han og drejede sine arme lidt så man bedre kunne se dem
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:29 pm

"Er det svært at lave?" spurgte hun interesseret, og så på de mange tavoringer på hans arm. *Hvorfor gøre sådan noget? Ødelægge sådan en fin hud med sådan noget?* tænkte hun undrende, men var nu ikke at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:40 pm

Mathew rystede på hovedet "ikke når man har lært det" sagde han og smilte til hende, inden han så ned på sine arme og syntes selv at det så godt ud. han betragtede sine arme meget, han tog sin hættetrøje og tog den på igen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:46 pm

"Møder man ikke mange forskellige mennesker i løbet af sådan en dag, som tatovør?" spurgte hun med oprigtig interesse. Selv mødte hun ikke så mange på sit arbejde, men kunne ofte lære en masse om vildt fremmede personer uden nogensinde at møde dem. Det var utroligt hvad man kunne lære om en person udfra et enkelt lille hårstrå..
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:53 pm

Mathew nikkede og smilte til hende "ja det gør man, og det er det jeg kan lide ved mit arbejde, hvis jeg ikke havde det så havde jeg aldrig fået taget mig sammen til at snakke med nogen" indrømmede han og lod sin ene hånd glide op i sit hår og rode lidt i det, han smilte bare venligt som han nu gjorde med alle der kom ind i hans butik
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:59 pm

"Virkelig?.. Jeg ville ellers have gættet på at du var meget selvskabelig af natur.." fortalte hun med et let smil. Personprofiler, var mest en hobby Aubrey havde, men det var nu også meget nyttigt at kunne det. Specielt med et arbejde som Aubreys.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:17 pm

Mathew rystede på hovedet og lag sit hoved tilbage "nogle gange ville jeg ønske jeg var, så havde jeg nok fundet en kæreste der boet tætter på mig" sagde han og lukkede sine øjne i og tænkte lidt over det, han var lidt sur over sig selv at han ikke var mere modkommende når det galt andre folk
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:22 pm

"Bor hun da langt væk?.. Hvad hedder hun?" spurgte Aubrey, og så igen ud i lokalet før hun vendte blikket mod Mathew.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:38 pm

Mathew tog en dyb indånding da han selv syntes det var meget at svare på, og han ikke var den der snakkede mest "hun bor i Berlin ved mine fo... de gamle, og hun hedder Jessica" svarede han og var ikke glad for at sige forelsket, da han mente at han aldrig har haft nogle forældre
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Fuxin by om aftenen Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuxin by om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» legepladsen om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: Byen-
Gå til: