The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fuxin by om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:42 pm

Aubrey sad en tid og grublede lidt i tavshed. Så strammede hun sin hestehale, og rystede svagt på hovedet af sig selv. "Jeg spørger meget.. Undskyld hvis det genere dig." sagde hun så og sendte ham et svagt undskyldende smil.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 4:50 pm

Mathew så på hende og smilte svagt "det gør ikke nået, jeg har det bare svært med at snakke meget" sagde han og satte sig op igen og så sig omkring, han rejste sig op og gik over til disken "jeg er sulten er du også ?" spurgte han om og tænkte sig at bestille en pizza, han så over på hende og tog sin mobil og tog en folder frem og kiggede på den
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 5:03 pm

Aibrey nikkede lidt, da hun faktisk ikke hvade fået noget siden frokost.. "En smule ja.." sagde hun og smilede svagt. Hun spiste faktisk som regel ikke så meget i løbet af dagen. Til gengæld, drak hun utroligt meget..
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 5:22 pm

Mathew nikkede og gjorde tegn til at hun skulle komme "hvad vil du gerne havde ?" spurgte han om og havde besluttet sig for hvad han selv skulle havde, han træk let på skulderne og så over mod døren for at se hvis der ville komme nogle kunder
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Aubrey

Aubrey


Antal indlæg : 15
Join date : 07/02/10

Fuxin by om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 5:27 pm

Aubrey rejste sig, og gik hurtigt de få skridt hen til disken. Hun skimmede hurtigt udvalget, og bestemte sig for en ganske almindelig hawaii pizza. Hun løftede så blikket, og så lidt på Mathew inden hun fulgte hans blik over mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Fuxin by om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 5:32 pm

Mathew tog sin mobil og trykkede nummeret ind, han hostede lidt inden han ventede på nogen svarede "hej jeg skal bestille to pizza nummer 23 og nummer 43 også en stor cola" sagde han og ventede lidt over så over på hende og smilte "ti.." sagde han og nikkede og grinte lidt og lag på og så over på hende "de kender mig vist alt for godt" sagde han og satte sig bag disken da der kom en ung kvinde ind "kan jeg hjælpe dig med nået ?" spurgte han om og smilte charmerende til hende og så over på Aubrey, pigen begynde at snakke om en tattoo hun gerne ville havde. Mathew lyttede godt efter og svarede hende venligt
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Fuxin by om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuxin by om aftenen   Fuxin by om aftenen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuxin by om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» legepladsen om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: Byen-
Gå til: