The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 legepladsen om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:18 pm

Mathew mærkede hans hænder og lyttede på hvad han sagde "ville din krop ikke blive hos mig ?" hviskede han og åbnede langsomt sine øjne, han tøvede lidt og vende sit blik ned mod jorden igen "kan dit hjerte godt lide mig ?" spurgte han om, han vende sit blik op mod ham igen og tog en dyb indånding. han slap kæden med den ene hånd og tog fat i hans trøje, og træk ham lidt tætter på sig
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:34 pm

Marcus skar ansigt kort og var lige ved at gå igen, men da Mathew tog fat i hans trøje og hev ham tættere på sig, bed Marcus sig i læben og tøvede lidt med at svare, " min krop ville ikke blive hos dig, fordi den ikke tror at din krop vil blive hos mig, men.. mit hjerte vil ikke have jeg går, da det som sagt holder for meget af dig til det" hviskede Marcus stille og så Mathew i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:40 pm

Mathew lyttede på hvad han sagde, han rejste sig langsomt op og lag sine hænder om i hans nakke "men du ved godt at jeg gerne vil havde du bliver ikke ?" hviskede han, og kyssede ham på kinden. han lukkede sine øjne i og ville ønske at Marcus kunne blive hos ham evigt, selv om han viste at det ville han aldrig kunne
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:43 pm

Marcus lagde sine hænder på Mathews arme da han mærkede hans hænder i sin nakke og lukkede kort øjnene da Mathew kyssede ham på kinden. Marcus smilte svagt og nikkede derefter kort, "jo, og jeg har også tænkt mig at blive" hviskede han og lagde sin pande på hans, selvom han godt viste at de ikke var lige høje.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:56 pm

Mathew smilte da han hørte hvad han sagde, han lod sin ene hånd glide hen i hans. han flettede stille deres fingere sammen "ved ikke hvad der sker for mig, kan ikke huske sidste jeg havde sådan" hviskede han og så bare på ham med et kærligt bli
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 10:59 pm

Marcus smilte svagt over det han sagde og lod ham flette deres fingre sammen. Han betragtede tænkende Mathew og kyssede blidt hans hånd inden hans lagde sit øre på hans bryst for at lytte til han hjerte og om det stadig gik ligeså hurtigt som før. Imens lagde Marcus sin anden arm rundt om hans liv og holdte ham forsigtigt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:05 pm

Mathew så ned på ham og smilte, han lag sin anden hånd i hans hår og nussede det blidt. hans hjerte slog hurtigt og det gjorde bare Mathew glad "mit hjerte banker ikke, det sige at jeg er forelsket" hviskede han og bed sig hårdt i læben og begynde at rødme vildt meget
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:08 pm

Marcus smilte svagt og fjernede derefter sit øre fra Mathews bryst og så derefter smilende på ham. Han stilte sig helt tæt på ham og deres læber var ikke særlig langt fra hinanden, " sig til dit hjerte.. at jeg godt kan lide dens tankegang" hviskede Marcus imod hans læber og smilte skævt over at Mathew rødmede som han gjorde, han synes bare at det var helt vildt sødt at se på.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:18 pm

Mathew så ned på ham og smilte stort "jeg kan også godt lide den tanke" hviskede han og så ham ind i øjnene, han kyssede ham en enkel gang på munden og tænkte lidt over det "jeg må vel se at få slået op med Jess" hviskede han, han så kærligt ned på ham og kunne mærke hvor vild han endelig var med Marcus
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:23 pm

Marcus nød hans kys og kyssede hurtigt selv igen inden Mathew slap kysset. Men ligeså snart der blev snakket om Mathews kæreste forsvandt smilet hos ham og han bed sig diskert i læben, " du skal kun slå op med hende hvis du virkelig ønsker det, jeg vil ikke ødelægge noget" hviskede Marcus stille og bed sig stadig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:26 pm

Mathew så at hans smil forsvandt, men sagde ikke nået til det "jeg vil være lykkelig" hviskede han og mente at han ikke var lykkelig med Jess, han lukkede sine øjne kort i "jeg slår op med hende, også er det dit valg om du vil havde mig eller ikke" sagde han og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:30 pm

Marcus tog sin hånd op som ikke var flettet sammen med Mathews hånd og lod sin ene finger køre blidt hen af Mathews underlæbe og han fik smilet svagt, " jeg vil altid have dig" hviskede Marcus og så ham kort i øjnene. Han tog sin hånd til sig igen, men begyndte at nusse hans hånd blidt med sin tommelfinger og tænkte sig lidt om, han håbede at han kunne gøre Mathew lykkelig tros hvad han endelig var.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 11:34 pm

Mathew smilte lidt og slap sin læbe da han mærkede hans finger på sin underlæbe "du må være skør" lo han lidt drillende, han kyssede ham en enkel gang ømt og kærligt på munden. han så sig omkring på legepladsen "her mødte vi hinanden, her holde vi i hænder første gang, vi kyssede første gang her, jeg forelsket mig i dig her" hviskede han og kunne ikke lade være med at smile af det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 7:13 pm

Marcus grinte lidt af det han sagde og gav et enkelt træk med den ene skulder og nikkede, " det ved jeg skam godt, men at være skør er også en fordel, fordi så tør jeg måske nogle ting som din kæreste ikke tør" svarede Marcus og smilte skævt. Han betragtede tænkende Mathew imens han talte og kyssede ham ømt på kinden, " jeg kunne ikke sige noget bedre som kunne beskrive det" hviskede Marcus og smilte skævt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 11:53 pm

Mathew så ned på Marcus og smilte "ja det har du måske" grinte han og kyssede ham på panden, han lukkede sine øjne lidt i og træk ham tætter på sig "nej vel ?" sagde han og bed sig let i læben, han åbnede sine øjne langsomt og kunne mærke hvor glad han blev for at se Marcus
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 1:50 pm

Marcus gav Mathew et blidt klem og tænkte lidt over hvad han skulle sige, han smilte skævt og lukkede kort øjnene da han blev kysset på panden og bed sig derefter tænkende i læben. Men lidt efter smilte Marcus igen, " sig mig en ting, som din kæreste ikke turde gøre, så for vi at se om jeg er en ligeså stor kylling" drillede han og lagde hovedet lidt på skrå. Nu turde Marcus ret meget fordi han var dæmon, så var han ikke så bange for at prøve noget nyt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 2:28 pm

Mathew tænkte lidt over det og træk på skulderne "det ved jeg ikke, hun turde nok ikke fortælle folk at jeg er hendes kæreste.. ej jeg ved det ikke" mumlede han og så tænkende ud i luften, han bed sig lidt i læben og tænkte videre
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 3:39 pm

Marcus smilte svagt og trak lidt på den ene skulder og kyssede Mathew hurtigt på munden, " så er det godt at jeg er ligeglad med hvad folk tænker om mig, for jeg tør godt fortælle folk at du var min kæreste.. hvis det skete selvf" tilføjede han hurtigt og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 4:18 pm

Mathew lag en hånd på hans brystkasse ved hjertet "du vil gerne havde mig" hviskede han og kunne ikke lade være med at smile, han tog stille hans hånd og begynde at gå "jeg fryser lad os gå hjem til mig" hviskede han og vende sig om og håber at han gerne ville med
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 4:25 pm

Marcus nikkede bare svagt og kunne heller ikke lade være med at smile lidt. Han så dog lidt overrasket på Mathew da han tog hans hånd og begyndte at gå, men fulgte roligt med ham og smilte svagt, " det er helt i orden" svarede Marcus og smilte fortsat svagt til Mathew.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 4:34 pm

Mathew så over på Marcus og smilte "altså hvis du gerne vil med" hviskede han og ville jo ikke tvinge ham med, han drejede ned af en gade og smilte lidt da han kunne se sin butik længere henne. han bøjede sig hen mod Marcus og kyssede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 4:37 pm

Marcus nikkede og smilte svagt, " selvf vil jeg gerne med, det er altid spændende at se hvordan andre bor" sagde han og smilte derefter til størrer til Mathew og fulgte roligt med. Marcus blev dog lidt overrasket da han kyssede ham på kinden, men grinte bare lidt og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 4:45 pm

Mathew lyttede på hvad han sagde og nikkede "okay skønne" hviskede han og fumlede lidt med at finde sine nøgler frem, han stoppede op udenforan og låste døren op "jeg bor over min butik" hviskede han og åbnede døren, han gik stille ind og hev Marcus med sig. han låste døren efter dem og gik ud i baglokalet og begynde at gå op af en trappe, han åbnede døren og smed sine sko over til nogle andre "her ligner nok lort" sagde han og slap stille hans hånd og gik ind i stuen og satte sig ned i en gammel sofa
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 4:53 pm

Marcus fulgte bare roligt med, men blev meget facineret da de kom ind i hans butik og man kunne sagtens se at Marcus blev meget fanget af alle de ting som var rundt omkring, men nu var hans også meget nysgerrig. Da de kom ovenpå og havde stilt sine sko, fulgte Marcus efter Mathew ind i stuen og så sig lidt omkring, " jeg synes ikke her ligner lort, alt behøver jo ikke være perfekt" sagde han stille og så sig stadig lidt omkring og kløede sig tænkende i håret.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitimeLør Feb 13, 2010 4:59 pm

Mathew træk på skulderne "det er nok rigtigt nok" sagde han og kunne ikke lade være med at smile, han syntes at Marcus lignede en gud "vil du havde nået at drikke" sagde han og gjorde alt for at holde sin mund lukket, han træk sit ene ben op under sig og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Sponsoreret inhold





legepladsen om aftenen - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
legepladsen om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Fuxin by om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: legepladsen-
Gå til: