The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 legepladsen om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:59 pm

Mathew blev bare ved med at kysse ham, han kunne mærke sit hjerte hoppe afsted. han lag sin ene hånd på hans brystkasse, han mærkede hvor forvirrede han var og lukkede sine øjne lidt hårdere i. men han nød det samtidigt, selv om han viste at Jessica ville hade ham for dette
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:04 pm

Marcus var faktisk meget roligt, når man tænkte på at det var første gang at han faktisk som sådan kyssede en. Han havde da godt kysset sin lillesøster for at drille hende men det kunne søskende jo godt fordi de jo ikke tænkte på hinanden på den måde, han kyssede ham ømt videre og nød det faktisk meget mere end forventet og det var Marcus faktisk glad for.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:07 pm

Mathew slap stille kysset og bed sig lidt i læben, han åbnede sine øjne og så på ham og rødmede lidt "nu bliver jeg slået ihjel" hviskede han og var ligeglad, han så bare på ham og kunne bare mærke hvordan hans hjerte ville ud. han åbnede sig lidt frem mod ham igen og kyssede ham på næsen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:13 pm

Marcus åbnede øjnene da han mærkede at han slap kysset og kom til at grine lidt over det Mathew sagde og lod sine hænder glide ned på hans hofte igen og tænkte kort, "det vil jeg ikke tillade" hviskede Marcus smilende og lukkede dog kort øjnene igen da Mathew kyssede ham på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:17 pm

Mathew så på ham og smilte "du kan nok ikke stoppe hende" sagde han og lag en hånd på hans kind, og sin tommelfinger på hans læber "er det forkert at lide en fra det samme køn ?" spurgte han om og lukkede sine øjne i og bed sig lidt i læben, han sprede stille hans ben med den anden hånd. han trykkede sig helt tæt og lag et ben på hver side på ham på hans ben, han lod sin anden hånd glide op og ned på hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:24 pm

Marcus himlede lidt med øjnene og nikkede smilende, " du skulle bare vide" drillede han og kom til at grine lidt over sit billede som havde inde i hovedet, hvis Mathews kæreste kom efter ham, men nu viste han jo ikke hvordan kæresten så ud så han tog bare en hvilken som helst pige. Marcus lagde sine hænder på hans skuldre da Mathew spredte hans ben og kom helt tæt på ham, han kyssede blidt hans tommelfinger som var på hans læbe og rystede derefter på hovedet, " nej det er ikke forkert.. der er mange flere end vi tror som faktisk går sammen med folk af det samme køn" svarede Marcus stille og betragtede Mathew imens de sad sådan her og han nød at han lod sin hånd glide op og ned af hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:32 pm

Mathew så på ham og lo lidt "når okay, vil du da beskytte mig fra min egen kæreste ?" spurgte han om og lukkede sine øjne lidt i, han lag stille sit hoved mod hans skulder og lyttede på hvad han sagde "det har du nok ret i, men det er for tidligt ikke ?" hviskede han og lod sin hånd glide ned fra hans kind og ned på hans brystkasse, han lod stille sine hænder glide om livet på ham. han tog et dyb indånding af ham og nød duften, han begynde at kysse ham vådt på halsen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:38 pm

Marcus smilte skævt og trak lide på den ene skulder, " kun hvis du vil have det, ellers blander jeg mig slet ikke" svarede han roligt og smilte svagt da Mathew lagde sit hoved på hans skulder. Men han blev dog tænkende igen da han hørte hvad han ellers sagde, "hmm.. det må tiden vel vise, jeg ved ikke hvornår det er almindeligt at forelske sig, da jeg jo aldrig har prøvet det" hviskede Marcus roligt og førte sin ene hånd op i Mathews år og nussede det lidt. Men han lavede dog en lille lyd på grund af at Marcus nød at han kyssede ham vådt på halsen og smilte svagt over det.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:42 pm

Mathew træk lidt på skulderne "det ved jeg ikke" hviskede han og træk sig lidt tætter på ham "har du aldrig været forelsket ?" sagde han og rykkede sit hoved væk fra hans hals, han nussede ham lidt i læben inden han lag sit hoved mod hans skulder igen "håber du bliver forelsket i mig" hviskede han og bed sig i læben da han helst ville tænke det, han lag sine arme tætter omkring ham for ikke at blive skubbet væk
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:50 pm

Marcus smilte svagt og gav Mathew et blidt klem og havde ikke lyst til at give slip på ham lige nu, "hmm... jeg forelsker mig kun i dig hvis.. du giver mig lov til det" hviskede han mest for også bare at drille og gav ham endnu et blidt klem. Alt dette her var nyt for Marcus, " men hvad så med din kæreste?" spurgte han lidt efter og drejede dit hovedet lidt ned mod sin skulder så han kunne se på Mathew.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:55 pm

Mathew rødmede lidt og nikkede "jeg giver dig så meget lov som du har brug for" hviskede han og nød at han trykkede ham tætter på sig, han viste stadig ikke hvis han var til drenge. men en ting var han sikker på at Marcus fik hans hjerte til at slå hurtigt, og han blev tændt af ham. han åbnede sine øjne og så op på ham og mærkede det lille smil han havde forsvandt "hvad er der med hende ?" spurgte han om og nussede ham blidt på ryggen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:01 pm

Marcus bed sig lidt i læben tros af at Mathew nussede ham blidt på ryggen som han nød rigtig meget, han trak lidt på den ene skulder og sukkede svagt, " det kan godt være at jeg ikke har været forelsket før, men jeg ved da at man ikke kan have to forelskelser på en gang" forklarede Marcus roligt og kastede svagt med hovedet for at få noget af sit pandehår væk fra sit ene øje og fik sukket svagt igen, selvom han hellere ville være i godt humør blandt Mathews tilstedeværelse.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:06 pm

Mathew nikkede og så på ham og bed sig i læben, han slap sin læbe lidt efter "hun betyder intet" hviskede han og var ikke glad for at indrømme det, men når man ikke ser sin kæreste tit så forsvinder kærligheden til personen "men jeg ved jo heller ikke om jeg er forelsket i dig, jeg må lære dig bedre at kende først" sagde han og lod den ene hånd glide frem på hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:09 pm

Marcus nikkede svagt og bed sig tænkende i læben, han lod sine hænder nusse ham lidt på hoften og slap så sin læbe igen og smilte svagt, "hmm.. hvad vil du så vide? for at lære mig bedre at kende?" spurgte han nysgerrigt og tog den ene hånd op og fjernede lidt af Mathews hår fra hans ansigt og kyssede ham blidt på kinden og lod sin hånd glide ned på hans hofte igen og nussede videre.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:15 pm

Mathew smilte til ham og træk på skulderne "det ved jeg ikke endnu, spørgsmål plejer jeg at finde ud af hen af vejen" sagde han og nød at Marcus nussede ham, han kyssede ham en enkel gang på halsen og kunne ikke lade være med at smile "nået du vil finde ud af mig ?" spurgte han om, og lod sine fingere blive ved med at nusse ham op og ned af brystkassen, han nød at der var en flot overkrop istedet for et par bryster
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:19 pm

Marcus nikkede og kunne godt forstå at spørgsmål var noget man nogle gange var nød til at finde ud af hen af vejen, han lukkede kort øjnene da Mathew kyssede ham på halsen, men smilte så svagt til ham og nød at de sad sådan her og det ud til at mathews bule var væk, ihvertfald kunne Marcus ikke mærke den selvom de sad så tæt. "Hmm... det ved jeg ikke.. tænker tror jeg" svarede Marcus og kyssede Mathew på panden da han nød at blive nusset på brystkassen.

//Skal lige spise ^^//
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:25 pm

Mathew så på ham og smilte "når okay, må jeg spørge om jeg godt må få et kys til ?" spurgte han om, han savnede Marcus kys på en måde. han rødmede stort og rykkede sit hoved væk fra hans skulder, hans hår stod ud til alle sider da han havde ligget på det. han lag ikke selv mærke lidt det men kunne gætte sig til det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:02 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt af Mathews spørgsmål, men han nikkede kort og lændede sig frem imod ham, " selvf, du må altid få et kys" hviskede han blidt, inden han kyssede Mathew ømt og blidt på munden og gav ham et forsigtigt blidt klem og holdte ham ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:22 pm

Mathew kyssede ham hurtigt tilbage da han mærkede hans læber mod sine, han lukkede sine øjne i og lag sine arme om i hans nakke. han kunne ikke lade være med at smile, selv om hans hjerte hoppede afsted i brystet på ham. han låste sine ben fast rundt om livet på ham, for at være sikker på at Marcus ikke ville give slip på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:26 pm

Marcus smilte også svagt i kysset, fordi han kunne mærke det på Mathews læber at han smilte. Han lod derefter meget forsigtigt sine hænder glide inde under hans bluse på ryggen og begyndte at nusse ham. Marcus havde intet imod at hans ben låste sig omkring livet på ham, da han kunne tage det og der skulle meget til før Marcus fik ondt, men nu regnede han heller ikke med at Mathew kunne gøre ham ondt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:33 pm

Mathew blev ved med at kysse ham og nød det meget, han stivnede lidt i kroppen da han mærkede hans fingere under sin trøje. men slappede lidt efter af og nussede ham i nakken, han mærkede et fantastisk sus inde i sig og kunne ikke andet end at nyde det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:37 pm

Marcus mærkede godt at Mathew stivnede, men at han hurtigt slappede af igen, men det fik alligevel Marcus til at trække sine hænder ud under hans trøje og hev den ned igen, så han ikke havde nået bart stykke. Marcus lagde derefter armene rundt om livet på ham og kyssede ham ømt stadigvæk. Selvom han godt viste at det var lidt for hurtigt så kunne han ikke holde sig tilbage mere, Marcus åbnede stille munden og prøvede at skille Mathews læber fra hinanden hvis han havde lyst og ville.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:43 pm

Mathew mærkede at han tog sine hænder ud af sin trøje, han lod sin ene hånd glide ned og tage fat i hans ene hånd. han førte den stille op under sin trøje igen og smilte, han lod sin hånd glide op om i hans nakke igen og nusse ham der igen. han smilte svagt og hjalp ham lidt med at åbne sin mund, han mærkede suset blive større i sig og nød det meget
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:49 pm

Marcus smilte svagt da han mærkede at Mathew første hans hånd op under hans trøje igen og nussede ham derefter op af ryggen med sine fingrespidser. han nød meget at blive nusset i nakken og fik lavet endnu en lille lyd på grund af nydelsen af ham. Marcus førte roligt sin tungespids ind i munden på Mathew da hans mund blev åben, han gav sig til at lege blidt med hans tunge og trak vejret roligt gennem næsen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:53 pm

Mathew smilte svagt og kørte sin ene hånd op i hans hår, han nussede ham lidt i hovedbunden. han var virkelig glad for at han havde mødt Marcus, og fundet ud af at han godt kunne lide drenge eller mere kunne lide Marcus. han trykkede sin krop mod hans og lod ham bare gøre det, han legede selv lidt med og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Sponsoreret inhold





legepladsen om aftenen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
legepladsen om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Fuxin by om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: legepladsen-
Gå til: