The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 legepladsen om aftenen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:27 pm

Marcus så igen overrasket på Mathew og kunne ikke lade være med at grine lidt, han rødmede dog også selv lidt, og blev faktisk overrasket over at gøre det, men slog sin bare på kinden med en flad hånd. "Øhm.. hmm... godt spørgsmål, har vel bare ikke været så heldig med at finde den heldige eller ægte kærlighed endnu" forklarede Marcus og smilte svagt igen og hoppede roligt ned fra gyngen og vendte sig mod Mathew igen og kørte en hånd gennem håret.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:31 pm

Mathew så op på ham og prøvede at holde et andet spørgsmål væk "det kan jeg ikke fatte,, du er jo vold flot og sød" sagde han og gav en høj lyd fra sig, han gav et suk fra sig og lod sig falde bagover ned fra gyngen "nu skal jeg lære at holde kæft" tænkte han og lukkede sine øjne hårdt i
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:35 pm

Marcus smilte bare svagt og tog hurtigt fat i gyngen så den ikke svingede ind i hans ansigt, han tænkte lidt men satte sig så på Mathew´s mave og tog fat i hans hage, men selvf blidt, " ville sådan en som dig kunne falde for mig.. det tror jeg ikke" hviskede Marcus og ville rigtig gerne have at han åbnede øjnene så de kunne få lidt kontakt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:40 pm

Mathew mærkede et sus igennem sig da han mærkede han satte sig ned på ham, og sus'et blev større da han mærkede hans fingere på sig. han åbnede stille øjnene og så op på ham og lukkede hurtigt sine øjne i "jeg er ikke til drenge" sagde han hurtigt, selv om han ikke viste om han var til drenge eller ikke. han tog blidt fat i hans håndled, og var ikke glad for den følelse der var inde i ham. han åbnede sine øjne og så op på ham, han bevægede sine tommelfinger lidt på hans håndled
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:47 pm

Marcus grinte lidt og kunne ikke lade være med at grine, selvf var der nogen som ikke var homo, men bi eller hetro istedet for, fordi de ikke tændte på det samme køn. Marcus tænkte dog lidt før han svarede ham, " det var en skam, du ville ellers have udgjort en god partner" drillede Marcus og smilte skævt. Men da han mærkede at Mathew tog fat i hans håndled, slap han hans hage, men så lidt ned på sit håndled, da Marcus mærkede hans tommelfinger og bed sig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:53 pm

Mathew bed sig i læben og rystede på hovedet, han lod sin hånd glide op på hans kind "men man kan jo også sige at jeg aldrig har prøvet andet end piger" sagde han og så hen på sin hånd, han tog den hurtigt til sig og så bare op på ham
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:56 pm

Marcus smilte svagt til ham, men bed sig diskret i læben da han mærkede Mathews hånd på hans kind og han så tænkende ned på ham, men lidt efter bukkede han sig ned til ham, " kan jeg så trøste med at jeg slet ikke har været sammen med nogle af delene?" spurgte Marcus tæt på Mathews ansigt og smilte svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:03 am

Mathew mærkede sit hjerte banke hurtigere da han kom tætter på ham, han så hurtigt ned på hans læber og træk lidt på skulderne "ikke rigtigt, det kaldes heldig, så har du ikke prøvet at havde kæreste problemer" hviskede han og mærkede en mærkelig lyst inde i ham, han fik lyst til at kysse ham og alligevel ikke da han jo havde en kæreste
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:07 am

Marcus trak lidt på den ene skulder og smilte svagt, han kunne af en eller anden grund dufte eller mærke på Mathew at han havde haft en kvinde tæt på sig og da han mærkede dette trak han sig væk fra ham og satte sig på jorden ved siden af Mathew, " sorry, kom vist lidt for tæt på" undskyldte Marcus og kørte en hånd gennem håret og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:14 am

Mathew så over på ham og så derefter ned af sig selv, han åbnede sine øjne stort da han fik øje på en bule på sine bukser "det er okay" sagde han og lukkede sine øjne hårdt i inden han åbnede dem igen *sker der* tænkte han han prikkede en enkel gang på bulen for at være sikker på hvad det var, han satte sig hurtigt op og træk ned i sin trøje for at gemme den så godt han kunne
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:17 am

Marcus så lidt overrasket på Mathew da han satte sig hurtigt op og han blev lidt mistænkelig da han hev ned i sin trøje, Marcus satte sig hen til ham og bed sig i læben, " noget galt?" spurgte han forsigtigt om og så kort ned på Mathews trøje og havde endelig bare lyst til at hive den op for at se hvad det var, men turde ikke.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:23 am

Mathew så ned af sig selv inden han så over på ham og rystede på hovedet "jeg har det okay" løj han og var meget dårligt til at lyve, han bed sig i læben og så over på ham. han træk vejret tungt for at slappe af i kroppen
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:26 am

Marcus løftede mistænkeligt det ene øjenbryn og rystede kort på hovedet, " jeg tror desværre ikke på dig Math" svarede han roligt og tog fat i hans arme og tog dem væk fra hans trøje og hev den derefter lidt op. Da Marcus så bullen på Mathews bukser blev han lidt rød i hovedet og lod hans trøje falde ned igen, "åhh.. øhm... tændte jeg dig?" spurgte Marcus nysgerrigt og bed sig tænkende i læben, for han ville gerne vide det.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 12:34 am

Math gav et suk fra sig og lukkede sine øjne i da han mærkede han hev trøjen op, han hev trøjen lidt mere ned og træk på skulderne "det ved jeg ikke" sagde han, da han jo ikke viste hvad der skete med ham. han bed sig i læben og så op på ham "ved ikke hvad der sker med mig" hviskede han og lag sine hænder på sin trøje for at gemme den lidt mere
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 10:08 am

Marcus bed sig tænkende i læben, da han som sådan ikke havde et svar til det Mathew sagde, men alligevel ville han gerne lige finde ud af noget. Derfor lænede Marcus sig roligt frem imod ham og begav sig til at kysse ham ømt på halsen, imens han lod sin hånd glide op på Mathews kind og nussede den blidt med tommelfingeren.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 4:51 pm

Mathew så på ham, han lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin hals "laver du ?" spurgte han om og tog blidt fat i hans håndled, han bed sig blidt i læben og nød det på en måde. han gav et gisp fra sig og ville ikke tro sig selv at han nød det
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 5:58 pm

Marcus lukkede kort øjnene imens han kyssede Mathew på halsen og tænkte lidt inden han svarede, han åbnede øjnene igen og fjernede sig fra hans hals, men var stadig tæt på hans ansigt, " jeg prøver at finde ud af noget" svarede marcus roligt og bed sig diskret i læben. Han så kort på sin hånd da Mathew jo havde taget fat i den og tog den så derefter lidt væk fra hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:03 pm

Mathew åbnede sine øjne langsomt at han fjernede sine læber "hvad er det du prøver at finde ud af ?" spurgte han om og vende sit blik mod hans hånd, han slap den stille og lag sin hånd ned i sit skød. han vende sit blik mod ham igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:14 pm

Marcus rystede lidt på hovedet over det han selv havde startet med at sige og sukkede svagt, han vendte tænkende blikket på Mathew og rystede lidt på hovedet igen, " ligemeget, bare glem det" forsikrede han og smilte svagt. Marcus fjernede sig helt fra ham og støttede sine albuer på sine knæ og lagde sit hoved i sine hænder og sukkede svagt igen. Hvorfor havde han overhovedet startet med at kysse ham?, det var ret mærkeligt selv for Marcus.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:21 pm

Mathew så på ham og kunne ikke lide sådan han var lige nu, han rykkede sig helt tæt på ham og lag sine hænder i hans hår "fortæl mig" hviskede han og kyssede ham i håret uden at tænke over det, han lukkede sine øjne kort i og viste ikke hvad han skulle sige "du forvirrer mig" hviskede han og lag sit hoved mod hans, han lod sine hænder glide ned til hans ben og nussede ham lidt med sine tommelfingere
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:26 pm

Marcus løftede sit hoved lidt og så på Mathew da han mærkede hans hænder i sit hår. Han bed sig lidt i læben da han ærlig talt ikke viste hvad han skulle svare Mathew lige nu, det var så forvirrende. Men alligevel nød Marcus hans kys i sit hår og lagde sine hænder på Mathews hofte og så tænkende på ham, og trak lidt på den ene skulder, " jeg ved det ikke selv.. jeg burde slet ikke røre ved dig på denne er måde" hviskede Marcus tilbage og bed sig i læben igen. Han bøjede sit hoved lidt ned og dækkede noget af sine øjne med sit pandehår.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:34 pm

Mathew rystede stille på hovedet "det burde du ikke, og jeg burde ikke havde sådan en stor lyst til at kysse dig" hviskede han og lukkede sine øjne i og blev ved med at nusse ham på benene, han smilte lidt og så ned på hans hænder "men det gør du og det har jeg,, og min lyst vil nok forbi der, mærkeligt nok" sagde han da det med fyre forvirrende ham meget, han kyssede ham en gang til i håret og nød duften af ham "du må gerne blive mega sur på mig nu, ellers gør tøssen det i Berlin nok" hviskede han og tog en dyb indånding af ham og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:40 pm

Marcus rystede lidt på hovedet, han tænkte grundigt over hvad han skulle svare Mathew, men alle hans kys og nussen på sine ben forvirrede ham bare endnu mere og han bed sig lidt i læben. Marcus så ham kort i øjnene og rystede lidt på hovedet igen, " ser ikke nogen grund til at blive sur på dig, men.. når nu det ser ud til at du er optaget så.." mumlede han og bed sig hårdt i læben. Marcus undrede sig lidt over hvorfor han på en måde blev skuffet over at Mathew havde kæreste på, men det var nok bare ham.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:45 pm

Mathew så ned på ham og nikkede som svar, han tog stille fat i hans hage og løftede hans hoved. han fugtede sine læber lidt og smilte svagt, han lukkede sine øjne i og viste ikke hvis det var en god idé det han ville "undskyld" hviskede han og trykkede sine læber mod hans i et ømt og kærligt kys
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:49 pm

Marcus blev faktisk lidt overrasket da Mathew tog fat i han hage og løftede hans hage og blev endnu mere overrasket da han mærkede deres læber mødtes. Men Marcus kunne ikke lade være med at kysse ømt og kærligt igen og lukkede selv øjnene roligt i. Han lod sine hænder glide fra Mathews hofte og op på hans kinder og nussede dem blidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





legepladsen om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: legepladsen om aftenen   legepladsen om aftenen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
legepladsen om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Fuxin by om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Fuxin :: legepladsen-
Gå til: