The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fridag oppe i centret

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:12 pm

Marcus tænkte lidt, men trak så lidt på den ene skulder og gav sig til at vippe lidt på stolen, men han havde dog kontrol over den så den ikke vippede bagud, "hmm.. det du nu vil vide, så kan jeg jo afgøre om det er noget jeg vil svare på" drillede han smilende og tog sin hånd op og pillede lidt ved sit snakebite igen. Marcus viste ikke rigtig hvad hun havde i tankerne at spørge om og lod det komme som en overraskelse.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:15 pm

Peni grinte lidt og kiggede så tænkende på Marcus. "Hvad er din yndlings farve?" spurgte hun bare for at sætte gang i en samtale. Hun grinte lidt over sit totalt dumme spørgsmål, men ventede på at han svarede. Peni kiggede på ham og lagde hovedet på skrå..
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:18 pm

Marcus begyndte at grine over hendes spørgsmål, men hun fik da ham til at tænke over nogle ting, da han ikke plejede at tænke på sådan noget, "hmm.. svært at sige.." han tænkte lidt og fortsatte sin vippen på stolen. Men derefter smilte han skævt igen, " jeg har ikke som sådan en bestemt farve.. men tre.. jeg elsker sort, rød og mørkeblå" svarede Marcus og grinte lidt over at det havde taget ham så lang tid at svare.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:22 pm

Peni grinte selv og vidste ikke helt hvorfor hun havde spurgt om det spørgsmål. " Jeg kan godt lide dine valg" sagde hun smilende og kunne ikke lade være med at grine lavt. Hun tog en dyb indånding og kiggede så på Marcus igen og smilte. " Hvad er din yndslings sten?" spurgte hun så og smilte nysgerrigt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:47 pm

Marcus smilte skævt over det hun sagde, men blev meget mere tænkende da hun spurgte ind til hans yndlingssten for det var ting han aldrig tænkte på, men alligevel gjorde han det for at hun kunne få et svar. Han bed sig lidt i læben og smilte så igen, " jeg tror nok det er en bjergkrystal, mener jeg de hedder" svarede Marcus smilende og kørte en hånd gennem håret igen.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:49 pm

Peni rystede svagt på hovedet og kiggede måbende på ham. " det er også mig" sagde hun hurtigt og grinte så lidt. " Kan du læse tanker?" Spurgte hun mistroisk og smilte uskyldigt, mens hun kørte en hånd gennem håret. Hun vidste ikke hvorfor hun spurgte om det men da han havde sagt bjergkrystal havde hun tænkt på den sten. Hun lagde hovedet på skrå og prikkede ham i panden. " Du er en meget anderledes person, min fine ven" sagde hun drillende og bed sig selv i læben.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:56 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde og trak lidt på den ene skulder, " man ved jo aldrig" sagde han smilende og grinte lidt igen. Da hun prikkede ham i panden smilte han skævt, " jeg nyder også at være anderledes" sagde han og grinte lidt igen, *men nu er det heller ikke så svært at være anderledes når man er dæmon* tænkte han og bed sig diskret i læben. Marcus tænkte lidt for meget lige nu at han ikke opdagede at han vippede længere og længere tilbage da stolen tilsidst gled bagover og Marcus faldt med den ned at ligge. Der lød et ordentligt brag og folk vendte sig for at kigge, først var Marcus helt stille, men så begyndte han bare at grine.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:59 pm

Peni var hurtigt oppe og satte sig så ned ved siden af ham og grinte med ham. " Din klodsmajor" sagde hun grinende og strøj ham over panden og kiggede på ham med et smil. Hun stoppede med at grine og kiggede på ham med et sødt smil. " Du må passe lidt på, ellers dør jeg jo af chok" sagde hun drillende og tog sin hånd til sig, som havde ligget på hans pande. Hendes kinder var lidt røde og hun bed sig i læben. " Er du okay?" Spurgte hun og sad stadig ved siden af ham og kiggede på ham med et smil.

// skal logge ^^ ses
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:04 pm

Marcus vendte blikket på hende og grinte stadig lidt, men bed sig lidt i læben da han mærkede hendes hånd glide over hans pande og han tænkte lidt. Men han smilte skævt igen lidt efter, " bare roligt, man skal jeg leve livet med spænding en gang imellem" sagde han drillende og grinte lidt igen. Marcus så hendes kinder blev røde igen og kunne ikke lade være med at smile svagt over det, han nikkede og rejste sig roligt op igen og hev stolen med op, " jep, jeg har aldrig haft det bedre" forsikrede han hende og sendte hende et skævt smil.

//Ses ^^//
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 3:53 pm

Peni så på ham og grinte lidt med ham, før hun sukkede lettet. "Og hvorfor det?" Spurgte hun nysgerrigt, og hentydede til hvorfor han aldrig havde haft det bedre. Hun lagde hovedet på skrå og kiggede på ham med et skævt smil, og rækte hurtigt tunge af ham. Hun bed sig let i tungen og prikkede ham på læben, mens hun kiggede nysgerrigt på ham. " hvorfor ligger du stadig ned?" Spurgte hun og satte sig så oven på hans mave, så han ikke kunne komme op igen. " Nu kommer du aldrig op" sagde hun barnlig og trommede med to fingre på Marcus' bryst.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:11 pm

Marcus lod hende bare sætte sig oven på hans mave, da han ikke som sådan havde nået imod det. Han var faktisk også ret ligeglad med hvad folk tænkte om dem lige nu, de havde det jo sjovt?. Marcus tænkte lidt, men smilte så skævt og grinte kort, " jeg ligger faktisk meget godt, jeg kunne sagtens blive liggende her meget længe, for ikke nemt ondt" svarede han smilende og kiggede kort på hendes trommen på hans bryst og grinte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:18 pm

Peni kiggede grinende på Marcus og tog sin hånd ind under hans bluse. Hun bed sig lidt i læben og nyssede hans bryst. " ER det okay?" Spurgte hun stille og gav ham et skævt smil. Hun havde fået lidt lyserøde kinder og kiggede ned på Marcus' bluse. Hun vidste ikke helt om det var okay med ham, men hun blev ved med at nusse ham.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:22 pm

Marcus blev meget tænkende da han mærkede hendes hånd på sit bryst og bed sig tænkende i læben, han viste ikke hvad han skulle svare hende, men det var vel okay?. Marcus nikkede bare lidt til hende og smilte svagt, nu var menneskerne i det mindste holdt op med at kigge så meget på dem, han vendte sit blik kort væk fra hende for at se ud af vinduet, men det røg lidt efter tilbage på hende og han bed sig diskret i læben igen.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:26 pm

Peni smilte lidt og tog sine hænder til sig. Hun lagde mærke til at han bed sig i læben, hvilket fik hende til at grine lidt. Hun kiggede rundt og opdagede at folk ikke kiggede mere, heldigvis. Men hun havde det sjov og hyggeligt med Marcus. Hendes hjerte bankede lidt hurtigere og hun smilte lidt over det. Peni rykkede sit hovedet lidt tættere på hans og smilte skævt. " jeg vil lige prøve noget" sagde hun stille og rykkede lidt tættere på hans ansigt. Hun ville lade Marcus stoppe hende, vis hun ikke skulle komme tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:30 pm

Marcus så tænkende på hende, men ikke overrasket over at hun kom tættere på. Han trak vejret roligt, som hvis man bare sad derhjemme og slappede af i sofaen eller i sin seng om aften. Men alligevel havde han ikke noget imod at hun kom tættere på, det var bare hans tanke om hvad hun havde tænkt sig der fik ham til at stoppe hendes hoved i at rykke nærmere med at tage blidt fat i hendes hage og smilte svagt til hende, han sagde ikke noget han kiggede bare på hende og holdte det svage smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:34 pm

Peni mærkede hans fingre på hendes hage og stoppede så med at rykke tættere på ham. Et lille smil formede sig om hendes læber. " Jeg skal nok stoppe" sagde hun så og rejste sig op. Hun havde det helt fint med at han havde stoppet hende, hun grinte lidt af sig selv og satte sig på den stolæ han avr afldet ned af. "Må jeg få afvide hvorfor du stoppede mig?" spurgte hun og var faktisk nysgerrig. VAr han forelsket i en? Eller ville han kun være venner. Peni ville være rigtig glad vis han gerne ville være hendes ven..
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:45 pm

Marcus satte sig kun op på numsen, han gad ikke rejse sig for at sidde på en stol og han vendte blikket på hende og smilte svagt, han kørte en hånd gennem håret og rømmede sig kort, "hmm... det var den tanke om hvad du ville prøve, som fik mig til at stoppe" mumlede han tænkende og bed sig diskret i læben. Men han viste ellers ikke hvordan han ellers skulle udtrykke sig med det, da han ikke plejede at have folk så tæt på sig. Marcus satte sine albuer på sine knæ og støttede sit hoved i den ene hånd og smilte svagt til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:48 pm

Peni grinte og kiggede tilbage på ham. " Jeg ville bare prøve at kysse dig" Sagde hun smilende og blinkede til ham, hvorefter hun bed sig selv diskret i læben. Hun vidste at hun ikke skulle havde sagt det. " Ups, der røg overraskelsen" sagde hun grinende og satte sig omvendt på stolen, så hun sad med maven mod ryklænet. Hun grinte lidt af sig selv og kiggede på MArcus og tænkte lidt over om hun skulle give ham et kælenavn. Hun kunne ikke lave hans navn om, hvilket hun syntes var lidt irriterende for hun ville gerne give ham et kælenavn.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:54 pm

Marcus begyndte at grine da hun afslørede sig selv, men han havde skam også selv haft på fornemmelsen at det var det hun havde tænkt sig at gøre. Han tænkte lidt inden han svarede hende, men smilte skævt, " hmm.. du er ikke så god til at holde sådan noget hemmeligt" grinte han og smilte igen. Marcus kørte en hånd gennem sit hår igen og lod det falde som det nu havde lyst til og han gav sig til at tænke lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:02 pm

Peni grinte lidt af sig selv og smilte skævt. " må jeg så prøve?" spurgte hun forsigtigt, og lagde hovedet på skrå. Hun ville gerne prøve, men hun ville ikke gøre det vis han ikke ivlle have det. Hun gik hen og satte sig ved siden af ham og grinte lidt af sig selv. " Jeg har aldrig været god til at holde på hemmeligheder" hviskede hun stille og grinte lidt igen. Hun lagde sin hånd i hans hår og nussede ham lidt, mens hun smilte skævt. Hun kunne ikke lade være, hun havde bare lyst og hun vidste ikke hvorfor.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:09 pm

Marcus bed sig i læben over hendes spørgsmål og fulgte hende tænkende med blikket da hun satte sig ned ved siden af ham og han kunne ikke lade være med at smile lidt til hende. Men han bed sig i læben igen, da han mærkede hendes hånd i hans hår og han sukkede svagt, " er jeg virkelig så tiltrækkende?" spurgte han med en drilsk tone og kunne ikke lade være med at grine lidt over det han faktisk spurgte om.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:15 pm

Peni grinte lidt af Marcus og tog hånden til sig. Hun rykkede lidt tættere på ham og hviskede ham så i øret. " Er du sikker på du vil vide det?" Spurgte hun og havde taget sin hånd tilbage. Hun grinte lidt og trak så sit ansigt helt væk fra hans, og smilte skævt. Hun plejede ikke at være sådan, men det var nok noget ved ham der fik hedne til det.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:18 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine da hun ligefrem hviskede det ind i øret på ham, han sendte hende et skævt smil da han kunne se hendes ansigt igen og tænkte kort, "hmm.. ja det ville da være rart at vide" sagde han og begyndte at grine lidt igen. Da han endelig synes at det var meget sjovt, for faktisk sad de stadig på gulvet, for Marcus havde ikke ligefrem tænkt sig at flytte sig lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:21 pm

Peni grinte og rystede opgivende på hovedet. " Du er meget tiltrækkende" Sagde hun så endelig, og hendes stemme var selvsikker. Den rystede ikke eller var stammende. Hun grinte lidt og lagde hovedet på skrå og kyssede hurtigt Marcus på kinden, før hun stoppede med at grine helt. " Sådan, nu fik jeg prøvet" sagde hun glad og smilte tilfredst. Peni vidste ikke helt hvorfor hun var tilfreds med at havde kysset ham på kinden, men det var vel noget hun ikke fandt ud af endnu..
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:30 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine da hun indrømmede det og han smilte skævt til hende og holdte det stadig selvom hun kyssede ham på kinden, " det er jeg glad for, er også glad for at være tiltrækkende" drillede han smilende og fik grint lidt igen. Han kørte tænkende en hånd gennem håret og prikkede hende på næsen med den anden hånd, " selv på kinden kysser du godt" drillede han igen smilende og blinkede lidt med det ene øje til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fridag oppe i centret - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fridag oppe i centret
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Aomori :: Aomori centre-
Gå til: