The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Arbejde...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:16 pm

Mathew så på hende og grinte lidt over det, han rejste sig op og tog sin taske "jeg må heller gå, vil du med ?" spurgte han om og træk lidt på skulderen, og tog sin taske over den ene skulder og begynde at gå hen mod døren
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:18 pm

Peni kiggede på ham og smilte varmt. "Jeg vil ikke efterlades" råbte hun efter ham og løb hen til ham. Da hun var kommet hen til ham, kiggede hun ned i jorden og tænkte over det hun lige havde sagt. Det kunne godt misforstås vis man tænkte sig om. Hun bed sig i læben og kiggede op på Math, han var højerer end hende, selvfølgelig. " jeg kan ikke nå dig" sagde hun drillende og prøvedet at ramme hans pande hvilket ikke gik så godt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:51 pm

Mathew så ned på hende og grinte "nej det kan du ikke" sagde han og træk på sine skulder og åbnede døren for hende, han gik stille ud efter hende og så sig omkring. han gabte lidt og begynde at gå ned af gaden
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:55 pm

Peni kiggede på ham og var så stille. " Er du træt?" spurgte hun stille og kiggede på ham med et lille smil, mens hun aede ham hurtigt på armen og tog så sin hånd til sig igen. Hun kiggede på ham og smilte lidt, uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:57 pm

Mathew rystede på hovedet og smilte ned til hende "nej ikke rigtigt" sagde han og så ned på sin arm og træk lidt i den og bed sig i læben, han lukkede sine øjne et par gange "hvor bor du endelig henne ?" spurgte han om for at havde nået at snakke om
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:59 pm

Peni smilte lidt for sig selv og bed sig lidt i læben. "ikke så langt herfra" sagde hun og smilte til ham, mens hun kiggede på ham. "Det gjorde ikke noget vel?" spurgte hun forsigtigt og hentydede til at hun havde aet hans arm. Hendes kinder var lyserøde, men hun ignorede det og kiggede varmt på Math.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:04 pm

Mathew nikkede og så sig omkring "jeg vil aldrig høre hjemme her" sagde han og hentydet til hvordan han så ud, han så ned på sin arm og rystede på hovedet "det gør ikke nået" sagde han og vende sit blik mod hendes kinder og kunne ikke lade være med at smile af dem
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:07 pm

Peni kiggede på ham og smilte. " Det betyder ikke hvordan du ser ud" Hviskede hun med en lille stemme og tog hans hånd. Hun kiggede op på ham og smilte varmt. Hun kunne ikke lade være med at smile, når hun var i nærheden af ham. " Du betyder mest om du selv kan lide stedet eller om du har venner her" sagde hun bestemt og smilte over det hun luge havde sagt. Hun kiggede på Math igen og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:11 pm

Mathew træk på skulderne "de vil nok ikke lide mig" sagde han og kunne bedre lide der hvor han boet, han så ned på deres hænder og åbnede sin mund for at sige nået. han lukkede den stille i igen og så op på hende "Peni ?" sagde han stille og træk på den anden skulder
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:13 pm

Peni kiggede op på ham og så undrende ud. " Jah?" spurgte hun og tog sin hånd til sig, da det sikkert var det han mente. Hun kiggede ned i jorden og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. " er der noget du vil spørge om?" spurgte hun og hun kunne mærke at hun var bange fora t han ville sige noget om at han havde en kæreste eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:17 pm

Mathew så ned på hende og lag sin hånd ned sin lomme "jeg kan desværre ikke sådan nået" sagde han og træk sin hånd længere ned i lommen og lukkede sine øjne kort i "jeg har en pige" sagde han og vende sit blik ned mod jorden og så ikke hvor de gik hen, og håber ikke hun ville blive sur på ham. og slet ikke når der ikke var nået at blive sur over
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:19 pm

Peni kiggede på ham og hendes ansigt var blevet helt hvidt. Hun prøvede at smile, men det blev til en mærkelig grimasse. " Nårh, det skulle du da bare havde sagt" sagde hun med en lille stemme og satte farten op. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, men hendes øjne var løbet i vand. Hun tørrede hurtigt sine tårer væk, og kiggede den anden vej, så Math ikke ville kunne se det. Peni satte farten op og kiggede ikke på Math, hun ville bare hjem..
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:27 pm

Mathew stoppede op og så efter hende, han gav et suk fra sig og slog sig engang i hovedet. han løb hurtigt op til hende og stoppede op foran hende, og tog og lag sine arme om hende "Peni, det har aldrig været min mening at du skulle få følelser for mig, du har jo også først lige mødt mig" sagde han og holde hende tæt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:31 pm

Peni kiggede ind i hans brystkasse og sagde ikke noget. Hun ville ikke mere, hun ville væk herfra. Væk fra denne følelse der boblede inde i hende. " Slip mig" hviskede hun lavt og stod helt stille. Hun skubbede ham væk fra sig og kiggede på ham med flammende øjne. " Hold dig fra mig" hvæsede hun og begyndte at løbe igen. Hun ville væk, vis den eneste måde at komme væk på var at efterlade ham her, ville hun gøre det. Hun ville bare væk fra dette. Hun stoppede op da hun stod foran en stor dør og åbnede den langsomt. * hvad vil de mon sige til at jeg kommer hjem sådan her?* tænkte hun for sig selv og satte sig ned på trappen, mens døren gik i igen. Hun sad stille på trappen og havde ikke lagt mærke om Math var blevet jvpr han var eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:41 pm

Mathew så overrasket på hende og følte sig skyldig på en måde, han gik hurtigt efter hende og stod nogle få meter fra hende og så på hende "Peni, hvorfor er du sådan, det er jo ikke ligefrem fordi jeg havde tænkt at jeg ville få dig til at kunne lide mig, men jeg skal nok forsvinde fra dit liv, farvel" sagde han og vende sig om og begynde at gå, han træk sine hænder bedre ned i sine lommer og mumlede alt muligt. han ville bare hjem og ringe til Jess
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:46 pm

Peni kiggede på Math og var hurtigt over ved ham. Hun krammede ham og hulkede meget. " undskyld Math" hviskede hun og holdt ham tæt ind til sig. Hun ville ikke sårer ham, faktisk ville hun gerne have at han var glad. " Men vis du ikke bliver lykkelig med din pige, så bliver jeg sur på dig" sagde hun og grinte meget lavt. Hun trak sig væk fra ham og kiggede undskyldende på ham. Et undskyldende smil spillede om hendes læber. " Skal vi være venner igen?" spurgte hun forsigtig. Hun ville ikke sårer ham. Hun ville gerne beholde sin bedsteven, og hun ville ikke sårer ham. Peni kiggede på ham, og vidste at hun så ynkelig ud. Hun lagde hovedet på skrå og ventede på at han enten sage Nej eller Ja. " Er det okay? at vi stadig er venner?" spurgte hun og stilte sig ind foran ham og stoppede ham helt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:52 pm

Mathew blev bare stående helt stille og lukkede sine øjne i "jeg har ikke lyst til at være venner med en der skælder mig ud over nået jeg ikke har gjord" hviskede han og åbnede sine øjne og så ned på hende "det er jo ikke mig der bestemte at du skulle få følelser for mig, og at jeg skulle havde en kæreste på det tidspunkt" sagde han og gav et suk fra sig og lukkede sine øjne i igen og bed sig lidt i læben "men nu er jeg jo svag så ja jeg vil gerne forblive venner med dig" sagde han og hadet sig selv nogle gange
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 9:56 pm

Peni kiggede ned i jorden og sukkede tungt. " jeg skædte dig ikke ud." Hviskede hun meget lavt og hun ville gerne sige at hun stadig ville beholde ham som sin ven. " Du må ikke forlade mig.. Jeg har brug for at se dig smile." Hviskede hun meget lavt og tænkte ikke over hvad hun sagde. Hun ville ikke have at han var sur på hende. " Jeg blev bare sur på mig selv.. Jeg har jo prøvet det her før" det sidste hviskede hun til sig selv og hun kiggede op på ham, mens hun bed sig i læben. " Jeg vil gerne se dig være lykkelig" sagde hun lidt højere og et smil formede sig om hendes læber. Hun ville gøre alt for at Math var lykkelig, selvom det ikke var med hende. Peni kiggede på ham og lagde hovedet på skrå. " Er det så okay at vi stadig er venner?" spurgte hun meget forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:03 pm

Mathew så på hende og nikkede "ja vi kan godt forblive venner" hviskede han og lag en hånd på hendes kind og et finger på hendes underlæbe "stå helt stille" hviskede han inden han rykkede sig helt tæt på hende og kyssede hende en enkel gang blidt på munden, han træk sig så tilbage og smilte svagt til hende "ville lige prøve" sagde han og træk lidt på skulderne da det føltes ikke som det gjorde med Jess
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:05 pm

Peni smilte lidt forlegent og sukkede så. " Se nu.. Nu var du din kæreste utro" sagde hun og grinte så. Hun prøvede at ignorer en trang til at kramme ham igen og det lykkedes. " Nu skal du gå, inden jeg kysser dig" sagde hun med en bestemt tone. Det var ikke fordi at hun var sur eller ked af det. Hun ville bare ikke ødelæge hans forhold med hans kæreste. Hun vinkede til ham og grinte for sig selv. " Du er en anderledes" hviskede hun for sig selv og satte sig på Trappen og kiggede op på himlen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Mathew
Admin
Mathew


Antal indlæg : 183
Join date : 06/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:16 pm

Mathew træk på skulderne "ligeglad" sagde han og begynde at gå igen, han bed sig i læben og så sig tilbage på hende. inden han forsvandt ned af en gade

//out//
Tilbage til toppen Go down
https://dead-world.danskforum.net
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 10:18 pm

Peni kiggede efter ham og smilte skævt. " vi ses vel?" Hviksede hun lavt efter han forsvandt. Hun rejste sig op og gik indenfor. Hendes plejeforældre tog imod hende og smed hende i seng med det samme. Og hun faldt i søvn.

// Out too ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejde... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejde...   Arbejde... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejde...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Aomori :: café-
Gå til: