The Dead World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Dead World


 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fridag oppe i centret

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:33 pm

Peni grinte lidt, da hun blev prikket på kinden. " Så pas på at jeg ikke kysser dig på munden" sagde hun drillende og prikkede ham på læben, før at irritere ham lidt. Hun lagde hovedet på skrå og var glad for at hun var gået ind på denne Cafée eller var hun nok ikke blevet venner med Marcus. Hun tænkte lidt over hvor glad hun var for Marcus, men rystede på hovedet. Han var en nær ven. Peni grinte lidt og smilte. " Marcus, Du er min bedsteven" sagde hun smilende og lagde armene om ham, og krammede ham.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:47 pm

Marcus grinte lidt over hendes drilleri og bed sig lidt i læben da han mærkede at hun prikkede ham på læben, men kunne ikke lade være med at smile skævt alligevel, " det kunne du godt tænke dig hva´" drillede han smilende og grinte lidt igen. Men da hun lagde armene om ham og krammede ham, smilte Marcus svagt over det hun sagde og kunne ikke lade være med at kramme igen, " Penelope, du er også min bedsteveninde" sagde han og smilte svagt igen. Det var alt sammen nyt for ham at sige, for han tænkte meget over de ord han brugte nemlig.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:51 pm

Peni kunne mærke at hun blev meget glad og kyssede hurtigt Marcus på kinden, et kærligt kys. Hun vidste ikke om hun elskede ham som en bror eller baer som en ven, men han var dyrebar for hende. " DEt er jeg glad for" grinte hun og gav slip på ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, men smilte bare skævt. hun havde ikke sagt til nogen før hvordan hun havde det med dem, kun en men han havde en kæreste. Hun grinte lidt og satte sig ved siden af ham igen. " Det har jeg så ikke prøvet før" sagd ehun lavr og hentydede til at hun ikke havde prøvet at fortælle en at de var hendes bedsteven..
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 7:58 pm

Marcus grinte lidt og kørte en hånd gennem håret da de havde givet slip på hinanden og han puffede blidt til hende med sin skulder på hendes og sendte hende et skævt smil, " det var da altid noget at du ikke kaldte mig veninde" grinte han og kørte endnu en hånd gennem sit hår, imens han bed sig diskret i læben for ikke at blive ved med at grine og han så smilende på hende og viste heller ikke helt hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:02 pm

Peni grinte højt og bed sig i læben for ikke at grine mere. " Du er da en god venINDE " sagde hun drillende og lagde tryk på INDE. Hun grinte lidt igen og puffede Marcus igen, og prøvedet at finde et pige navn til ham. " Nu hedder du Marcoline" sagde hun drillende og rækte tunge, mens hun smilte skævt. Hun lagde hovedet på skrå og kunne godt lide at sidde og drille eller bare snakke med Marco.

// skal lige spise ^^
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:06 pm

Marcus kunne ikke lade være med at grine af hendes høje grin og morede sig faktisk meget sammen med hende, " så næste gang vi ses, skal jeg vel have små rottehalder i håret" sagde han og grinte lidt, han tog fat i sit hår og lavede to små rottehaler fordi han lige havde hårlængde nok til det. Han grinte dog igen, da han hørte navnet, " du er meget fantasifuld med navne angår" drillede han smilende og slap derefter sit hår igen og rettede lidt på det igen.
Tilbage til toppen Go down
Penelope

Penelope


Antal indlæg : 58
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 8:24 pm

Peni grinte igen og nikkede en enkelt gang. " Jeg skal nok sætte dit hår" sagde hun grinende og puffede Marco i skulderen. Hun smilte skævt og blev glad i Marco's selvskab. " Dit nye kælenavn er enten Marcoline eller Marco" sagde hun smilende og rettede på sit pandehår, hvorefter hun satte noget hår ombag øret. Peni kiggede på sine sko igen og begyndte at tænke lidt.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 124
Join date : 08/02/10

Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 9:29 pm

Marcus grinte lidt og svingede lidt med sit hår, " så husk at være blid ved det" drillede han smilende og grinte igen. Han puffede hende blidt tilbage, da han jo skulle sørge for ikke at lægge for mange kræfter i, da hun jo ikke skulle komme tilskade. Han smilte skævt over de to kældenavne hun havde fundet på til ham, " så vælger jeg nok Marco" sagde han og nikkede kort med et svagt smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fridag oppe i centret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag oppe i centret   Fridag oppe i centret - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fridag oppe i centret
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dead World :: Aomori :: Aomori centre-
Gå til: